Gurine og gulla Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 når merker en at det er behov for mamma klær?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Med første trengte jeg det ikke før jeg var i uke 20-25 eller no... Nå er jeg 16 uker og kjøpte meg to par bukser i forrige uke... Jeg merker det fordi buksene sklir ned fra magen, skikkelig irriterende å ha en krøll med bukse nedafor hofta, for ikke snakk om stygt å se på! Jeg er litt opptatt av at klærne skal sitte bra og se bra ut...
Paulita Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var så oppblåst at jeg begynte med mammaklær rundt den tiden jeg var på ordinær ultralyd, i uke 17 ca. Man merker vel at det er behov for mammaklær når de vanlige klærne rett og slett er ubehagelige. Jeg har vært kvalm ganske lenge, så klarte virkelig ikke stramme klær, særlig ikke over magen.
3xMamma :) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er 16 uker på vei med 3. barn, og har nå behov for større bukser. Har hørt at man blir fortere stor (og kanskje større enn noen gang) med 3. barn. Men det er jo rundt magen behovet melder seg først. Jeg har kjøpt bella band (heter det ikke det?), og det liker jeg bra. Kan gå med knappen åpen uten at noen ser. Dessuten dekker det glipa mellom korte topper og/eller bukser med lavt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå