Gå til innhold

Tør du teste iq`en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg tester den stort sett hele dagen for tiden jeg da......

Og det er egentlig uvanlig slitsomt;) Kanskje det er fordi jeg er utlending og at det egentlig har mest med språket å gjøre? ;)

Skrevet

Jeg ble egentlig aldri ferdig:-)

For jeg ble sittende å "skravle" på msn samtidig, og da datt jeg litt ut kan man si.....

Men min Kjære hostet opp en iq-test fra MENSA, som han ble sittende med leeeeenge, jeg fikk igrunn aldri noe svar på hvordan DET gikk da:-)))

Så jeg får prøve igjen i dag, når jeg får en rolig stund:-)

Skrevet

Ja jammen er du utlending du;-DD

Husker jeg gikk på et kurs i London for hundre år siden, med en amerikansk kjent foreleser. Jeg var ganske ung og trodde at det var flere nordmenn som skulle være med på disse dagene.

Men neida, jeg var faktisk den eneste utlendingen. Og vi hadde rollespill og gruppearbeid og you name it. Og hva gjør man da, når foreleser er redd for at den eneste utlendingen skal føle seg utenfor og blir inkludert noe voldsomt. Jeg ble såklart plukket ut hver gang han trengte en til å hjelpe seg med diverse......Men gøy var det og selvtilliten steg mange hakk.

Så når jeg da fikk spørsmål noen år senere fra samme arbeidsgiver om jeg kunne holde kurs for 25 amerikanere i USA, så var det plutselig ikke så skummelt lenger:-) For jeg var jo den eneste som virkelig kunne det de skulle lære, så da lå jo forutsetningene til stede:-) Og det gikk bra!

Skrevet

Jepp jeg tør;) Blondissen kom ut av det med 129 poeng. Er vel sånn midt på treet tenker jeg:=) Kom litt ut av det med å huske tall baklengs da Leah skulle sitte på fanget samtidig.

Skrevet

Holder jo nesten til medlemsskap i MENSA, det! Fikk 124 poeng - så jeg puster deg i nakken! c",)

Skrevet

HA! Ett par av spøsmålene sjanset jeg bare på.... Det er enkelte ting som hjernen min bare IKKE forstår seg på;=)

Skrevet

Fniiis:-) Man kommer langt med å lytte til magefølelsen også vet dere!

Og bare så dere vet det, så ligger vi altså godt over gjennomsnittet - hvem skulle vel tro det, så pjattete og teite vi er:-)))

Moahahahaha!

Skrevet

Egentlig litt rart at vi ender over gjennosnittet ja... i og med at vi stort sett er opptatt av hverdagslige hendelser og hva vi putter i magen;=)

Hmmm... nå ble jeg faktisk litt sulten her.. lurer på om jeg skal lage meg ei brødskive med egg og tomat på... kanskje en litten tupp med kruspersille på toppen;=D

Skrevet

Høres nydelig ut:-)

Skrevet

Ja den prøvde eg tidlegare i år, og vart ganske so førnøgd med resultatet, faktisk! Men det kjem vel kanskje an på kven en sammenlignar seg med då... Tok utskrifta av resultatet, kjekt å ha!

Skrevet

Jaja min iq ble ikke riktig så høy som dere over her da, smartinger !

Men så aller værst ble den da ikke........;-) Ellers får forsette å spille på sjarmen hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...