Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3år har en far som er narkoman.... Nå i dag ringte jeg til farmor og farfar for og høre om de kunne ha han til helgen. på overnatting for jeg skulle ut med venninner.... Nei sier de for nå har pappan til sønnen min måtte bo på gata og fikk flytte hjem igjen...... Nå kommer forholdet til og rakne immellom farmor og sønnen min..... Vi kan jo ikke være der når han er der :(

Og finner han ut at vi skal møtes kommer han bare etter.... Vanskelig for oss dette her :(

Lei av at han hele tiden skal ødelgge.... Ønske han bare kunne holdt seg unna!

Jadda det er sønnen dems og alt det der, og man gjør alt for barna sine.... Men ser de ikke at han utnytter de? og at han ødelgger alt for de.... De mister venner og familie!

_Usj vil jo bare at sønnen min skal kunne ha det kos med farmor og farfar og at jeg skal slippe og være redd for at han skal møte opp der!

Håper virkerlig nå at han skulle slå seg til ro med hun dama og kommet seg bort fra livet vå¨rt.... _ja mulig jeg er egoist men sånn er det....

Frustrert :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg deg riktig at besteforeldrene ikke kan ha din sønn, fordi deres egen narkomane sønn (som er barnefaren) har flyttet hjem til dem??

Huff, hørtes ut som en vanskelig situasjon.. Men kjempeflott at de har kontakt med barnebarnet sitt mtp situasjonen..Skulle ønske besteforeldrene til vår sønn hadde orka det- og vi har jo en "helt vanlig A4-familiesituasjon" (de er bare utrolig selvopptatte)..

Sa dem nei pga den narkomane sønnen, av hensyn til din sønn?? Kan ikke de være hjemme hos deg da og passe han?? Skjønner at du er frustert, og synes egentlig ikke du er egoistisk- du vil det beste for din sønn!! Det er utrolig hvilket beskyttelsesinstinkt man får når man blir mor, altså..

Skrevet

hver gang far skal prøve og bli nykter så prioriterer de bort alt annet.... Alt går i andre rekke liksom! Sønnen min er 3 år og trenger stabilitet og omsorg av alle.... Ikke bare innimellom! Mener at de må følge opp hele tiden da ikke bare i perioder! Har ikke noe med at jeg ikke får dratt ut for det kan jeg gjøre seinere men vil bare at ting skal være bra... At sønnen min har det bra og besteforeldre.. De er jo supre besteforeldre :D

Men han ødelgger igjen.... Han knekker de, og når han blir nykter begynner han og lage helvete for oss også :(

Skrevet

Huff, kanskje det beste på sikt vil være å kutte ut all kontakt, og komme seg laaaangt bort?? Selv om det ikke føles ut som det beste for guttungen din, så er det jo heller ikke riktig at han skal nedprioriteres når bf er nykter og "tar over" besteforeldrene?? Ikke enkelt dette..helt enig med deg at sønnen din trenger stabilitet HELE TIDEN!! Hvis de ikke kan følge opp dette, så blir det jo deres tap i lengden, selv om det selvfølgelig er sårt for dere akkurat nå..

Håper du og besteforeldrene finner en løsning på dette;)

Sender en god klem så lenge jeg:-)

Skrevet

Skjønner at det er en utrolig frustrerende situasjon. Men jeg skjønner faktisk veldig godt foreldrene hans også jeg da... Hadde en av mine sønner vært narkoman og bodd på gata eller hadde jeg hatt det aller minste bittelille håp om at DENNE gangen blir han nykter så hadde jeg ikke klart å la være å prøve...

Det er jo synd at det går ut over sønnen din og hans forhold til besteforeldrene. Sånn som situasjonen er så klarer de kanskje ikke helt å se det fra din og sønnen din sin side. Men er jo tydelig at de bryr seg veldig om barnebarnet sitt, og det er jo veldig bra selv om situasjonen er blitt som den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...