Gå til innhold

Dumme folk! spesiellt kvinnfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står i hue på ei kjerring når hu lurer gubben sin til å få barn?

Lar være å ta p-pilla og ting som det?

Egoistiske kvinnfolk som burde bli tatt fra ungene og nektet og ha barn!

æsj så skamfullt og ekkelt!

Om gubben ikke vil ha barn, har dere tenkt over at det ikke burde være dere? Gå fra han da, og finn en type som ønsker seg unger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... og du er hvem? Kjæresten hans, moren hans, venninnen hans?

Skrevet

Til tross for ufattelig umoden og barnslig skrivestil, må jeg allikevel si meg enig: Man lurer da ikke folk til å få barn altså! Det er egoistisk og vanvittig dårlig gjort...

Skrevet

ikke alle kvinnfolk er dumme! men er enig i dette. vet om ei som fikk unge med en.... han visste ikke om det før etter en stund. i dag er begge i forhold,gifte med nye barn. hun krever at han skal gi henne mere penger for hun og mannen har fått barn nr to sammen og nå er dem blakke!!!!!! snakk om frekkhet spør du meg. og hun mener at hun kan bestemme om han og hans nye kone kan reise på ferie eller ei... for hun trenger penger!!!!!!!!!!! kvalmt og egoistisk

så ja mange kvinnfolk burde virkelig ta seg sammen

Skrevet

Ikke for å forsvare de kvinnene som velger å løse det slik. Men det finnes da vitterlig mange dumme menn der ute også. Menn som glemmer at de også har et ansvar for prevensjonsbruk og stoler blindt på at dama bruker prevensjon eller at det funker å hoppe av i svingen.

Var sammen med en fyr for noen år tilbake som nektet å bruke kondom. Jeg kunne ikke bruke p-piller eller annen hormonprevensjon pga. sterke bivirkninger. Han sverget til å hoppe av i svingen. Først når jeg sa jeg regnet med han tok den daglige omsorgen hvis vi ble gravide våknet han. Jeg så ingen grunn til å ta abort hvis vi ble gravide. Vi var voksne mennesker som hadde sex begge samtykket i. Begge hadde fast jobb og grei inntekt. Han hadde størst leilighet og ville derfor ha plass til barnerom. Han fikk litt hakeslepp når jeg sa det slik. Det hører med til historien at vi ikke hadde sex mer etter dette ;o)

Det finnes noen tilsynelatende dumme folk der ute, men går ikke med på at det er "spesiellt kvinnfolk."

Skrevet

Synes at skal et barn komme til verden, er det jo det beste at begge to ønsker at barnet skal komme til verden. Er jo menn som ønsker seg barn over alt i verden, så det skulle jo ærlig talt ikke være noe behov for å lure noen til å bli foreldre! Ellers er det jo noen menn som også spiller russisk rullett når de stoler på en dame de har truffet på byen som sier de går på prevensjon. Så synes ikke så veldig synd på de der når de plutselig skal bli far.. Går begge veier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...