Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 En mann kom inn i butikken i det jeg skulle til å betale. Han hadde regnet på kvitteringen i bilen og to kroner (som sansynligvis var to handleposer) hadde han betalt for mye. Jøss, tenkte jeg.. Han skriker vel når han må på do!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Tja.. gnien og gnien.. Jeg tenker at for meg gjør 2 kr ingenting.. Men hva om butikken gjør det til alle sine kunder pr dag da?? Blir mange penger til slutt av det...Kanskje han gjorde det av "prinsipp"?? Men; det finnes faktisk dem hvor 2 kr utgjør ganske mye, høres jo helt sjukt ut, men verden er faktisk sånn..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har gått tilbake for både fem og seks kroner jeg, og er ikke spesielt gnien tror jeg. Litt prinsipp. Når varer blir satt ned på tilbud osv. bør dette oppdateres i kassa/på varen. Ikke alltid like flinke på dette i butikken, og da blir de kanskje mer obs på dette i framtia om man sier fra. Hvem vet, kanskje jeg er prippen likevel. :-P
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 haha.. fikk han tilbake 2 kroner da?
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Han kjørte mersce (relativt ny) men den kan jo være lånt og klærne + hatten + det fancy'e ytre kan jo også være et spill for galleriet. For håpe for hans del at det kun var prinsipielt. Eller kanskje ikke.. eller?! Hmm...
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 dersok han hadde hatt to-tre kroner for lite, ville du sagt det var ok da?
Hva skjer'a?♂ Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Høres ut som en kollega av meg:) Han kjørte kista til sin avdøde far bak i stasjonsvogna fordi begravelsesbilen kostet .... Han har ikke dårlig råd, altså. Bare en mani eller noe. Dersom koteletter er på godt tilbud i en butikk kjøper han en haug, også spiser familien det hver dag i to uker. Han foreslo at bedriften skulle kjøpe inn en plastkrans som kunne brukes hver gang en ansatt ble begravet for å slippe å kjøpe krans hver gang....
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Noen folk er bare sånn... Jeg hadde i hvert fall ikke fått meg til å gå tilbake for 2 kroner, ikke minst hadde jeg ikke giddet å bruke tid på det!! Jeg har ennå ikke fått svart deg på facebook:-o Men det skal jeg gjøre etterpå:-) Håper du har hatt en fin helg:-)
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2008 Hjelp!!!!! det var ekstremt..
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, det hadde ikke jeg heller. Ikke noe stress vennen.. Du har jo vært super-mamma i helgen du. Ja, jeg har hatt en fin helg. Håper det ble en fin helg for dere også:-)
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, Laila nå var du kjip...
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Det hadde jeg også gjort. Av prinsipp. På samme måte som at jeg påpeker feil pris i butikken om jeg ser det. Store matbutikker tjener vanvittig på feilprising.
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, men det er stress å leke supermamma:-p Men det var en fin helg da, selv om den var ganske aktiv:-) Fikk du gjort noe på oppgaven din? Kom du deg litt ut?
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. oktober 2008 Humre.. og tar av meg hatten for 'dere' gidder.
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #17 Skrevet 20. oktober 2008 Huff, jeg er generelt glad jeg har bedre ting å bruke tid og energi på:-)
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. oktober 2008 JA! det er stress å være perfekt.. hi hi.. Så fint at det ble en fin helg til dere. Tipper han eldste koste seg ekstra masse :-) ... Fikk gjort noe, men eier ikke selvdisiplin av og til. Ble fristet og dristet til det ene og det andre jeg. Helt frivillig.. Nå er det skippertak på oppgaven er jeg redd! ;-)
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 20. oktober 2008 Hhh.. det er nettopp det. Noen skriker for at de ikke får med seg dritlukta etter dobesøk også vet du. Blir litt matt jeg altså. Men, det sa jeg ikke høyt!
Monajenten Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 Syns kjipe-laila hadde et godt poeng jeg! Hvis han hadde kommet i kassen for å betale og manglet to-tre kroner, hadde han mest sannsynlig vært pent nødt til å legge en av varene sine fra seg. Hvorfor skal da butikken få disse ekstra kronene? Tenk så ofte det skjer, og så mye penger de tjener på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå