3xMamma :) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hvor kjøper du mamma-klær og har du noen kjøp du er ekstra fornøyd med? Jeg trenger først og fremst bukser, men det kommer vel det andre etterhvert. Yttertøy for eksempel... Noen som kan hjelpe?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg kjøper på H&M jeg.. Der er det alle prisklasser, og det passer meg! Yttertøy har jeg ikke tenkt så mye på ennå, har en allværsjakke som er romslig nok, ennå... Er bare 16 små uker på vei.
3xMamma :) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 H&M her har ikke lenger mammaklær. Kjipt.. Det blir fort dyrt, og HMs prisnivå passer meg også! Jeg er 16 store uker på vei, og behovet for bukser har meldt seg...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 H&M på nett da? Der kan du ha konto, så du får varene uten å betale med en gang. Det synes jeg er kjempekjekt, for da kan jeg prøve klærne og sende tilbake de jeg ikke vil ha FØR jeg betaler. Slik slipper jeg å betale for mye, slipper å gå og "vente" på at pengene skal komme tilbake på konto om du skjønner... ;p
3xMamma :) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, har handla på HM før, men hater å kjøpe bukser, og vil gjerne prøve først... Prøvde bukse på Polarn o Pyret, men den ene størrelsen var for liten og den andre var for stor. Det skal ikke være lett...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 P.o.P er alt for dyrt til at jeg går inn engang... Hehehe.... Jeg veit neimen ikke om andre som har mamma-klær... :s BabyShop har jo litt da, fra Boob....
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 tenkte jeg skulle kjøpe meg ett par sånne denne gangen her.. http://dotedot.com/index.php?main_page=index&cPath=58_45 (har litt klær fra forrige gang også da..)
3xMamma :) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Sånn kjøpte jeg på POP til kr 145 (de har hvit eller sort). Den kommer jeg til å bruke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå