anlej Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Er felt c, rad 2 bra plasser på Sabeltannshowet? og er det noe for en gutt på 3 år?
anlej Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2008 nekter å tro at ingen her vet.. her får man jo alltid svar uansett hva man lurer på )
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke når det først gjelder..he he Nei jeg har ke peiling rett og slett:-))
anlej Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 ja det er typisk det... når man virkelig trenger svar
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet jeg vet.... Men gidder ikke å svare Neida. C er midtfeltet og rad to er helt nede ved scenen. Kan bli litt nært for noen. Sønnen min var 3,5 år i sommer og vi satt der. Han hadde ikke noe problemer, men syntes det smalt litt høyt noen ganger. Men var noen unger som begynte å gråte hvor foreldrene måtte ta dem med bort. Men dette var ikke bare på rad 2 altså. KOmmer helt ann på om ungene er forberett eller at dem rett å slett er modne nok for det. Guttungen her satt på fanget mitt og syntes det var kjempe spennende og levde seg helt inn i det som skjedde. Så er sønnen din en kaptein sabeltann fan så synes jeg det er kjempe flott. Skal selv på forestillingen neste sommer igjen og har også fått bill. på felt c og rad 2
anlej Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Så flott - tusen takk for svar!! Guttungen er helfrelst på Sabeltann, så tror han kommer til å like det. Spørsmålet er om han er våken da.. hehe Det er vel bedre å sitte nærme enn langt unna ville jeg tro...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Det er kjempe flotte plasser ungene ser kjempe godt derfra. Parken åpner for de med billeter kl 19 tror jeg. Vi dro inn kl 20 og da var det så mye liv og røre at sønnen min glemte å være trøtt, så når forestillingen begynte så var han så oppspilt at han ikke klarte å sove. Den natten sovnet han ikke før kl 03 måtte jo snakke om alt som skjedde på vei hjem i bilen Gled dere.
Føken siruppsnipp Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Er billettene lagt ut for salg?? Hvor?
*sola ღ Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 www.billettservice.no......... Søk på sabeltann ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå