Gå til innhold

Wuææ, Har dyr i veggene:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av høre på at et eller annet dyr krafser inni veggene mine. SKUMMELT!!!

Og kjenner jeg huseieren rett kommer han ikke til å gjøre noe med det:(

Og ikke tør jeg klage heller, siden jeg betaler 1/3 av markedsprisen i husleie og leier av pappa... Gleder meg til å flytte ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, vet du hva slags dyr der er snakk om?

Bodde i utlandet, i tropisk strøk, der fant jeg masse herlige småkryp som kravlet under tapeten. Leide inn firma som gasset leiligheten mens jeg tok inn på hotell 1 natt.

Ikke mulig å snakke med huseieren, pappaen din?

Han er vel ikke tjent med å beholde disse "leieboerne" inne i veggen.

Skrevet

...når nettene blir lange, og kulda setter inn.... Mus!!

Hvorfor tror du ikke far din vil gjøre noe?? Til hans beste, om det er hans hus!!

Skrevet

Da hadde jeg dødd av skrekk, og jeg tuller ikke. Det er vel huseieren pålagt å gjøre noe med?!

Skrevet

Ble litt distrahert av ordene krafser i veggen, så ikke at det var faren din du leide av...

Skrevet

Bodde en liten stund på det gamle rommet mitt før jeg flytta inn hit, og når det regna rant det inn vann med pipa som går gjennom rommet, og det sa jeg til han hver gang det regna ( regner en del vinterstid på vestlandet) Og det har han ennå ikke gjort noe med, og det er 3 år siden jeg flytta inn her, så jeg regner med at mus/rotter/kanin( som han foreslo) i veggene er hans minste problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...