sommer1 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 kjente noe rart i ste..... Kjente på skambeinet, også noen cm ovenfor- der er jo knall hardt der!! Er 21 uker på vei. Skal det være slik, har dere også det??! Er det livmora som er så hard eller er det noe "feil"....? Er slik hele tiden, går ikke vekk, så er ikke kynnere.
sommer1 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2008 misses ultolmodig må dytte litt;)
MintCondition Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Kan jo være babyen du driver og klemmer på
sommer1 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 neeei, guuud det tror og håper jeg ikke. Kan jo ikke være nesten like hard som bein... Men trykker forsiktig selvfølgelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå