Gå til innhold

Knall hardt noen cm ovenfor skambeinet?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjente noe rart i ste.....

Kjente på skambeinet, også noen cm ovenfor- der er jo knall hardt der!!

Er 21 uker på vei.

Skal det være slik, har dere også det??!

Er det livmora som er så hard eller er det noe "feil"....?

Er slik hele tiden, går ikke vekk, så er ikke kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

misses ultolmodig må dytte litt;)

 

Skrevet

Kan jo være babyen du driver og klemmer på ;)

Skrevet

neeei, guuud det tror og håper jeg ikke.

Kan jo ikke være nesten like hard som bein...

Men trykker forsiktig selvfølgelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...