Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Har blitt så veldig plaget med kviser i forbindelse med svangerskap. En venninde som er hudpleier har anbefalt med en krem fra Exuviance, men hun vet ikke jeg er gravid ennå.... Er snart 10 uker da, så skal snart få vite det:) Men nå har jeg åpnet pakken og det står på engelsk: "Using other topical acne medications at the same time or immediately following use of this products may increase dryness or irritation of the skin. If this occurs, only one medication should be used unless directed by a doctor. Do not use during pregnancy/lactation".
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Setningen som er viktig for deg, er den siste: Skal ikke brukes under garviditet/amming. Så da kan du altså ikke bruke den.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Du kan ikke bruke andre produkter sammen med dette produktet unntaket er vist en doktor har sakt det.skal ikke brukes under graviditet.
partyoffive Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, da ville jeg ikke brukt den! Vanligvis står det bare 'consult Dr. before use if pregnant or nursing', så hvis det står at du ikke skal bruke den.... Prov og unnga mat og drikke m/hoy PH verdi. Feks. sitrus frukter, drikk kun ren juice og ikke juice fra konsentrat, unngå kullsyreholdig drikke - det hjelper. Hadde noe av samme problemet sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå