Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har: Sykt vondt i hodet. Stiv i nakken. Vondt i hele brystkassen. Litt vond hals.(som jeg frykter skal bli værre) Føler meg generelt uggen med ubehag i kroppen. Det eneste som mangler nå er en tett nese,og om den kommer,ligger jeg meg frivilig ned og dør:-/ Men ja,alvorlig sykdom,eller er jeg bare syk?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Uff, høres ikke godt ut. Antakelig bare en influensa, men hvis du ser mannen med ljåen, så får du heller ringe 113. Ok? ;-) God bedring! =)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Stiv nakke, det ga meg umiddelbart assosiasjoner til hjernehinnebetennelse... Ville nok vurdert en tur til legen, jeg. God bedring.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke skrem livet av dama da. Stiv nakke er tegn på, influensa og andre forkjølelsessykdommer også.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Influensa ja..Passer dårlig:-/Men klart heller det enn hjernehinnebetennelse.. Ååe,jeg bare hater å være syk!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 En dag forrige uke gikk jeg fra å være i relativt grei form til å bli veldig sjuk på en halv time. Var på jobb og merket plutselig at jeg fikk feber, hodepine og stiv nakke og skuldre. Har normalt ganske lav kroppstemperatur på rundt 36,8 til over 39 i feber. Ble rent redd, og dro hjem fra jobb. Slik lå jeg i 2 dager og det forsvant nesten like fort som det kom. Merkelig!
lionkittens Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Du skriver at det bare mangler tett nese så legger du deg frivillig ned å dør........... fint da kan vi jo høre med "bøddelen" om han kan hente deg som frivillig vil legge deg ned å dø kontra min besteveninne som ligger for døden med kreft ! (forstår det nok er en talemåte du brukte her, men seriøst vær forsiktig med hva du skriver samt ønsker)
Monajenten Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Åh, klem til deg lionkittens:-( Til hi: Du kommer til å dø ja, helt garantert! Men la oss satse på at det er om sånn 60 år.....;-) God bedring.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Jepp. Men ikke i denne omgang. For å overleve bør du innta sofan, droppe alle "skal bare", bøtt nedpå med paracet og ibux og masse iskald drikke (ikke melk!), ha nesespray innenfor rekkevidde og lukke igjen ørene for mas fra andre. =) God bedring!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2008 Trist med venninnen din,og jeg beklager om jeg støtet deg på noen som helst måte. Men dette er som du selv sa bare en talemåte,og en tankegang.Du er ikke den eneste som opplever slike ting innpå deg..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, du kommer til å dø. Det gjør jeg også. Alt som lever, skal dø en gang. Akkurat nå høres det ut som du kan ha et virus.
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 For å ta dette med hjernehinnebetendelse; er nakken så stiv at du ikke klarer å få haka ned mot brystkassa? Da kan du vurdere å ta en tur til legen. Er den bare unehagelig stiv og vond er det nok en forkjølelsessak ute å går. Her har vi akkurat hatt en runde med forkjølelse som har innehatt en bitt av omgangsyka og følelsen av å kanskje ha en slags lungebetendelse. Ikke at jeg har hatt det, bare aner meg at det antagelig kjennes slik ut - bare mye værre! Du er antagelig bare syk du også. Går det ikke over innen ei drøy uke kan du vurdere å høre med lege om det er noe mer alvorlig ute å går. Men da har du nok vært fin et par dager alt, minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå