Ksenia & Anjem Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hadde dere kjøpt ulltøy til han? Han skal mest sannsynlig sove ute i vogna si, men han er varm av seg..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde kjøpt ulltøy uansett om det var fam.bhg eller vanlig bhg.? Skjønte ikke helt spørsmålsformuleringen... De er ute i fam.bhg'er også ;o)
Ksenia & Anjem Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 nei mente ikke om det er noen forskjell på kommunal og familie bhg, men om han trenger det..han er 9 mnd..vi har en parkdress...lurer på om det blir varmt med begge deler...
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det ville jeg ha gjort :-) Han kommer jo sikkert til å være ute og da sitte mye på rompa på bakken etc, og da er det veldig greit med ull synes jeg :-) Og tynne ull-lag puster jo som regel bedre enn bomull :-)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Vi skal også ha lillemannen vår i fam.bhg, og vi har kjøpt masse ullklær til han skal begynne der, samt en god ulldress til å ha under parkdressen, til bruk når han skal sove dupp ute i vogna si, da kan de bare ta av han parkdressen (hvis duppen sammenfaller med utetid), så har han det likevel godt og varmt;)
LegallyBlond Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Min eldste sov i ullfleece i voksipose i bhg hele vinteren (og kalde høstdager). Synes det virker mye mer luftig og behagelig å sove i ull enn i parkdress. Så er det supert å ha under regntøy og under dressen på de kaldeste dagene. Ullundertøy og ullsokker ville jeg også ha kjøpt, men var kanskje mer "utenpå" ull du tenkte på =)
Ksenia & Anjem Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Ja men hvilken størrelse burde jeg velge? Han bruker str 80 nå, er 9 mnd gammel...Begynner om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå