Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag og fikk den betryggende beskjeden om at jenta vår ligger med hodet ned og at det er festet. Er 36 pluss 6 idag og nå er alt fremover helt nytt for meg. Har en gutt fra før på seks år og han ble født i uke 36..Var på føden pga litt blødninger og litt vondt ( kjente ikke kynnere den gangen ) og fikk vite at jeg hadde 6 cm åpning og at jeg ville komme til å føde samme natt og det gjorde jeg....

Nå når jeg har komme lenger enn sist vet jeg like lite som en førstegangsfødene og det jeg lurer på er:

Betyr det at fødsel er nært forestående når hodet er festet? legen svarte meg liksom ikke på dette......Håper noen av dere kan opplyse meg:o)

Har en god del kynnere også ( hatt siden uke 22 ) Nå har de begynnt å bli ubehagelige....Jeg ønsker å gå så lenge som mulig denne gangen. Helst helt frem til termin, men har en liten følelse om at det ikke kommer til å skje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første festet seg i uke 32, og ble født tre dager før terminen. Denne gangen festet babyen seg i uke 31, og jeg venter heldigvis fremdeles.. er snart i uke 36. Så det har nok ikke noe å si når det fester seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...