Gå til innhold

Lucky og NuttaMi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere??? Håper det står bra til! Nå må det da nærme seg veldig for begge to!

Tenker på dere! Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig at du har tenkt på oss...jeg har tenkt på deg og, hehe, ikke glemt den fødselshistorien nei. Går alt bra med lille jenta? Hvordan er livet med en nyfødt?

Nå er det 3 uker til termin for meg og Lucky er vel rundt termin...:) tråden er blitt borte (men jeg følger med på innleggene dine Lucky:):)

har liksom ikke blitt så stor forskjell her synes jeg, samme med mye maserier og kynner i en salig blanding, ganske drittlei, men merker at ukene går fort så prøver å holde motet oppe:) Imorgen skal jeg på sykehuset og bli tøyd og strippa, gruer meg litt for har hørt om så mange som synes det er vondt. Men det kan jo gjøre litt nytte hvertfall...skal passe på å pakke bagen før jeg drar inn til den timen ja, sånn i tilfelle:)

Skrevet

Hei! mener ikke å blande meg inn i tråden dere, men jeg har fulgt med dere litt selv;)

bare lurte på det der med tøying og stripping...hva erdet? og er det noen kriterier for å få det gjort? har igjen to uker jeg nå, men jeg ar ikke lyst til å vente så lenge...:D lykke til NuttaMi!

Skrevet

Heyyyy :o) Så koselig å bli tenkt på da, lige måde :-) Hvordan går det med deg? Og hvor stor er litla blitt nå? :-D Håper dere har det så fint som jeg tror dere har det, hehe :-D

Og ja nååååå nærmer det seg veldig.... mister litt motet med tanke på å føde før termin, men sånn er det jo... gikk jo på overtid sist oxå... så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet fremover.... har termin på torsdag, altså 3 dager til :-) Håper det skjer noe snart, har funnet ut at lillegutt er en ordentlig luring, har hatt mye sterke og regelmessige kynnere som selvfølgelig har stoppet heeelt opp...!!!! *stønn*....

Ikveld har vi hatt barnevakt for jeg og min kjære måtte ut å handle bryllupspresang og dåpspresang..... er invitert i bryllup og dåp til et vennepar av oss på lørdag, men det spørs jo om vi kommer oss så langt da.... det får tiden vise.... :-)

Åhhh spennende at du skal tøyes og strippes da nuttami :-) Det har jeg bare god erfaring med, med tanke på fødsel, men jaaa det er veldig vondt... men verdt det synes jeg da for å få fortgang i ting og tang :-D Jeg skal til jordmor på onsdag og skal høre med henne da om hun kan prøve igjen (kunne ikke for 2 uker siden da hun ikke kom skikkelig til)... men hun sa at hun kunne prøve igjen & da regner jeg med at hun prøver da :-)

Uansett spennende for oss begge fremover :-) Lykke til!!!!!

Og til deg bare meg: Nyt tiden med lille jenta di, babytida går jo så alt for fort..... Plutselig så krabber hun og ikke lenge etter så går hun :-) Det er å sette det litt på spissen, men du vet hva jeg mener :-D Babytida er jo så hæææærrrrrlig :-D

Stor klem fra lucky

Skrevet

Hei nasse tøff har bolle i ovnen :-)

Tøying og stripping er når jordmor eller lege utfører underlivsundersøkelse & sjekker modning og om det er åpning. Hvis det er det & ting ligger til rette så tøyer de i noen hinner inni der for å få fortgang på fødselen :-) Dette er lite behagelig, gjør veldig vondt, men er effektivt..... De fleste jordmødre utfører ikke dette før en er ved termindato eller over tiden og ikke alle jordmødre utfører dette.... Det er også lettere å utføre på flergangsfødende, mer effektivt.....

Men hør med jordmor ved neste kontroll, kan godt være hun vil gjøre det hvis du er moden nok :-)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for bra info lucky!

Må snakke med jordmor om det:)

Skrevet

Hvordan gikk det i dag nuttami??? *spent* :-D

Jeg regner med å bli strippet av jordmor i morgen, håper i alle fall på d!!!

Skrevet

*dytt*

er det no på gang kanskje??!!!! hmmmm, sitter nå her fremdeles jeg, sammen med kynnerne mine, er så lei av å gå sånn nå!!!!!!

Skrevet

Heei, skrevet et innlegg nå..ble jo ikke strippa da, men føles litt greit og vente en uke egentlig. Men nå føler jeg meg skikkelig klar, sikkert noe med vissheten om at alt er så klart.

Med deg da?

Kynnere ja, nok av dem, hvor er riene?...fant ut på den ctg at jeg har visst mye kynnere jeg ikke kjenner og...ble registert masse, men kjente kanskje en i løpet av hele tiden jeg satt der. Idag har jeg pakka bagen, følte at det var litt smart...nå er det hvertfall mx bare 2 uker igjen, lettet over å vite det...føler jeg kan slappe av litt mer nå.

Imorgen skal jeg først på kafe med 4 høygravide venninner (venter sammen) og på kvelden med 2 andre, skal bli godt å skravle litt. Stengt meg litt inne det siste...ikke orket å prate med noen...

Men har godt av å komme ut:)

Skrevet

Heia :-)

Så bra at du ble så godt tatt i mot på føden da nuttami. Hærlig følelse å sitte med at du med sikkerhet vet at du slipper å gå over termin..... misunner deg litt der, men unner deg det veldig :-D

Jeg kommer nettopp fra jordmor nå & ble strippet. Er litt forundra over at det ikke var mere vondt, hun kan ikke ha tatt så hardt i. Men uansett hun prøvde i alle fall, kommer litt blod og litt brun utflod nå så jeg går her å tripper med et stort bind på meg, hehe :-) Håper at det skjer noe, men er litt pessimistisk med tanke på fødsel i grunn..... tror nok at det må litt mer til.... Men uansett, jeg har jo 2 cm åpning og alt ligger til rette :-)

Så hærlig å dra ut på kafe med venninner da, utrolig kjekt å være i samme situasjon & utveksle erfaringer og bekymringer.... litt greit at alle er gravide, så slipper noen å føle seg totalt utafor med tanke på at det blir jo myyyyye graviditet og babysnakk :-)

Enig i at det er godt å komme seg ut litt, har ikke vært flink i det siste jeg heller.... men er bedt i bryllup på lørdag, så får vi se da om vi kommer oss dit :-D

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...