Gå til innhold

Hvor kjenner dere babyen sparke mest?? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden kjent en del spark eller spark lignende bevegelser like ovenfor klitoris.. ligger ikke babyen litt langt nede for å være midt i uke 26??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje beibien din liker å sparke rett ned;P hehe

Eg kjenner spark/dult noen cm under nalven, av og til høgre siden og andre ganger venstre.. Nå for noen minutter siden kjente eg det 5-10 cm under nalven, så koseligt:) er 21+6 ;)

Skrevet

Hmmm...dette hørtes litt merkelig ut.

Tror ikke det er mulig at den er noe særlig under skambenet?

Gutten min sparker også mye langt nede,men alltid over skambenet!

Har også kjent mye på siden de siste dagene når jeg ligger på siden.

Utover ved ribbena liksom..he he....;)

Jeg er midt i uke 25.

Skrevet

Jeg kjenner spark helt nederst i magen på høyre side (som regel). Ganske langt nede, i uke 23.

Skrevet

Så kjekt! :)

Ja, litt merkelig.. Kjenner det langt oppe også, rett under plexus eller hva det heter.. hehe..

legen sier jeg har ganske stor mage for å være 1.gangs.. livmoren strekker seg 29 cm.. ser på kjema at det tilsvarer uke 30, men det varierer vel litt.. Er litt artig at babyen spreller rundt inni der..

Var bare litt rart at det kjennes av og til ut som det kommer en lita hånd på vei ut der nede.. heh.. :S

Skrevet

er bare uke 17, men det tupper mye like under navelen og litt på høyresiden lenger nede.. .. Det er mye rundt omkring ellers også, men kjenner det best på de to stedene

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 19 svangerskapsuke. Kjenner spark nærmere underlivet enn navlen, og på min høyre side.

Syns det er så gøy å kjenne den lille :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...