Suretær Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Så fantástisk å se den lille reka og hjertet som banket så fort.. stakar lille.. : ) : )
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Så fantastisk! hvor langt er du på vei?
Vivil-08 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Så utrolig bra! Lurer også på hvor langt du er på vei. Har bestilt UL til uke 8....det er så lenge til!
Suretær Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er 7+5 idag. Har fått ass.befruktning så da får man automatisk tidlig UL. Det var så herlig.... : ) Virkelig verdt å vente på.
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 åhh!! så bra... jeg skal til legen på fredag. Hu har UL. da er jeg mellom 8+4 og 9+4... blir spennende!
Suretær Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 Gled deg, det er fantastisk! Lykke til : )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Å! Så godt å høre, Luna! Gratulerer så mye og kos deg med den lille i magen! Jeg skal inn til UL onsdag neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå