Gå til innhold

Da har vi sett et bankende hjerte : )


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fantástisk å se den lille reka og hjertet som banket så fort.. stakar lille.. : ) : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! hvor langt er du på vei?

Skrevet

Så utrolig bra! Lurer også på hvor langt du er på vei. Har bestilt UL til uke 8....det er så lenge til! :)

Skrevet

Jeg er 7+5 idag. Har fått ass.befruktning så da får man automatisk tidlig UL. Det var så herlig.... : )

Virkelig verdt å vente på.

Skrevet

åhh!! så bra... jeg skal til legen på fredag. Hu har UL. da er jeg mellom 8+4 og 9+4... blir spennende!

Skrevet

Gled deg, det er fantastisk!

Lykke til : )

Skrevet

Å! Så godt å høre, Luna! Gratulerer så mye og kos deg med den lille i magen! Jeg skal inn til UL onsdag neste uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...