LilleTrille med en tulle Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Nå begynner jeg å bli lei av å ventet på positiv test! Argh. Hadde vært hyggelig å høre litt flere erfaringer/problemer osv... Jeg sluttet på pillen i slutten av mars, Uansett første mens 1 mai, også en syklus på 28 dager, neste på 40, neste på 42, neste på 35,og nå 40=P Blir spennende å hva denne blir =S Skikkelig kjedelig å ha så lange sykluser fordi man må jo vente så himla lenge på alt.... Misunner dere med 28 dager altså... I tillegg mistenker jeg at jeg ikke har EL.... Hva med dere folkens? mvh meg som er i 5pp, selvom nicket sier 6=P ( skal endre det nå)
gravidmednummer2 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei du! Vet hvordan det er ja! Er i 5 pp selv nå. Vanvittig frustrende at den teite testen ikke bare kan bli positiv!!! Vi er en liten gjeng, du kan jo sjekke innlegget: da ble det ny tråd igjen: 4/5 pp på oss no jenter:) Vi er veldig frustrerte alle sammen, og vil bare at spira skal sitte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå