Gå til innhold

Hvor lenge kan lapskaus stå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ì går lagde jeg lapskaus til en hel bataljon. Det resulterte jo i at vi kommer til å måtte spise lapskaus hele uka. Nå har vi spist lapskaus i dag også, vi har fint middag i morgen og kanskje onsdag også *sukk* Så nå er spm, hvor lenge kan lapsausen stå i kjølig før den må gå i dunken?

Lapskaus er ikke like godt hver dag en uke ...*ler* Snakk om feil beregning av kokka...*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frys den ned - da smaker den kjempegodt (og er innmari lettvint) den dagen du tar den opp :-)

Skrevet

Jeg ville også frøset den eller invitert en nabo eller to på middag.

Skrevet

Syns ikke den smaker noe godt etter den har vært i frysern jeg.

Ja, kanskje vi skal be naboen på middag i morgen:)

Skrevet

Jeg er for kresen til at jeg varmer opp mer enn 2 ganger, men vet om dem som varmer opp 3-4 ganger.

Hørte om en som vokste opp med ei mor som lagde store porsjoner, og varmet opp ei hel uke. Han spiser ikke lapskaus i dag ;o)

Skrevet

hehe....forståelig:D

Skrevet

Jeg oppbevarer ikke middagsrester mer enn to dager. Jeg er nok kanskje litt mer kresen enn andre, men har liksom alltid hørt to dager.. Så hadde jeg laget det søndag så hadde jeg ikke spist det senere enn tirsdagen. Da hadde jeg heller frøset det ned på søndagen. Når jeg så varmer opp igjen, varmer jeg ikke opp alt, men bare det jeg skal ha den dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...