Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du 60-wattspære i huet?

Hvis ikke:

FÅ PÅ DEG REFLEKS, FOTGJENGERFAAN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor deler jeg ut gratis refleks til alle der jeg sitter bak skranken. Hver bidige dag bidrar jeg til å forebygge brukne lårhalser og det som verre er - bulker i panseret. Hill meg!

Skrevet

Hill! Hill! Hill!

Jeg nekter å skulle slite resten av mitt liv med å ha tatt livet av idioter som ikke gidder å synes i mørket, rett og slett.

Det er mørkt hos deg der oppe også, ja?

Gjest Siklerotte
Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg innsett viktigheten av refleks og skal heretter bli en iherdig bruker. Det handler nok mest om uvitenhet - slik som jeg var.

Skrevet

Jepp. Den blinker til og med. Jeg er syklist med flink pike-syndrom.

Skrevet

Mørkt her oppe ja, så nå må jeg venne meg til å bli deprimert D-vitaminfattig nordlending igjen. Burde jeg flytte sørøst? Til hjemmestrikkede ullpledd, vin og Lutlektyre hver kveld? Å, si ja.

Skrevet

JA! Jeg trenger en ny nabo, en jeg kan fnise av de andre sammen med. Og jeg har MASSE pledd, og nye tegneserier, og wienerbrød i fryseren om ikke ungen har funnet dem, og både boks og flaskevin... Bare kom, du!

Skrevet

Trodde denne tråden skulle handle om analbleking, jeg!

Skrevet

Traff på (nesten bokstavlig) en far en gang på vei til jobb som syklet med barn i sykkeltilhenger uten refleks eller lys. Syklet i mørket en høstmorgen med øsende regn. Ble så paff at jeg ikke rakk å gjøre det jeg burde ha gjort, nemlig å gi ham refleks og en alvorsprat. Angerer fortsatt!

Skrevet

Jeg blir mer enn gjerne naboen din, for det der hørtes usannsynlig digg ut! Jeg skal be deg på hjemmelagde salamisnurrer hver søndag, enten du vil eller ikke. Over din vin og mine snurrer skal vi dissekere Palin, plage naboene med undertøy som henger ute til tørk i fire dager i strekk - og så må vi bare leie inn et par thaidamer som kan gi meg ryggmassasje med føttene. Slik som ryggen min er nå, trenger jeg å bli tråkket på av kortvokste mennesker, og dvergene mine har visst tatt julefri. De pakket isbjørnskinnene og ble hentet av en feit fyr som hevdet at han var arbeidsgiveren deres fram til den 24. "Æ veit da fan, æ. Æ veit da fan, æ."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...