Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hadde en krangel med eksen i dag, som endte med at han gikk sint herfra med kommentaren "Husk at du har valgt å avslutte dette selv!" Krangelen gikk ut på at jeg har fått nulltoleranse for rusmisbruk, og han mener at jeg burde akseptere at han røyker hasj på kveldene. Grunnen til at vi krangler om dette er fordi vi har vurdert å få forholdet til å fungere igjen etter at han dumpet meg med to barn i fjor sommer. Det siste året har han hatt storforbruk av narkotika, men gode perioder innimellom hvor vi har hatt kontakt. Jeg er (desverre for meg) utrolig glad i denne mannen enda, og i sommer var han i en veldig bra periode over lengre tid. Han lovet da at han skulle slutte, han fridde til meg og vi hadde det veldig bra sammen som en familie, akkurat slik jeg har drømt om. Jeg ble gravid igjen, og alt skulle bli bra nå sa han.... noen dager etterpå gikk han på en smell verre enn verst som har vart frem til nå i det siste. Han har ikke hatt samvær med barna sine, han bor hos en kamerat der det ikke egner seg å ha små barn på besøk... og jobber ikke, og betaler ikke barnebidrag... Etter mange år med sporadisk bruk og innimellom misbruk av illegale rusmidler, har jeg omsider funnet ut at dette vil jeg ikke ha i nærheten av meg og mine barn. Alt blir hele tiden så uforutsigbart for oss... Men eksen er sint på meg nå fordi han vil ha i pose og sekk, altså han vil ha et forhold med meg og han går med på å slutte med alt annet, men han vil ha sin kveldsrøyk. Han får meg til å føle meg urettferdig og urimelig fordi jeg ikke orker mer.... er jeg det?? Vil gjerne høre alles synpunkt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Kvitt deg med ham fortest mulig. Er du villig til å utsette dine barn for en sånn egoist? -Tør du la ham være alene med barna dine? -Orker du å leve resten av livet ditt med usikkerhet og bevisstheten over at han faktisk velger rusen fremfor familien? -Ønsker du et slikt forbilde til barna dine? -Hva med den dagen barna dine oppdager hva pappan driver med på kveldstid og du hele tiden har vært klar over dette. Kan du forsvare handlingene hans og dine? Tror du vet svaret selv. Lykke til, jeg håper du velger barna.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hold deg unna ham både for dine egen og for barnas skyld!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, jeg vet i grunn det, siden han prioriterer som han gjør. Ville bare høre om det fantes noen her som syntes jeg var urimelig, siden han mener det.... Tusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Kan ikke fatte og begripe hvorfor du vil ha han eller føler dårlig samvittighet. Er du ansvarlig så holder du deg unna, og konsentrerer deg om barna dine. Jeg kan ikke forstå hvorfor du fikk barn med denne mannen igjen!!! En ting at du tar han tilbake, men å få flere barn etter så kort tid? Du minner meg så mye om mora mi at jeg har lyst å filleriste deg. Ikke ødelegg for barna dine. De er viktigere enn din/deres forelskelse.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror nok ikke det bare er du som har lyst til å filleriste meg... Jeg fatter ikke selv at jeg har latt det gå sååå lang tid som det har gjort:( Jeg er liksom selv en av de som jeg selv roper LØP til...:S Skal få hjelp fra offentlig instans nå med å høre hva de mener og hva jeg kan gjøre.... Jeg har vel latt alt gå så alt for langt, at det ikke er så lett å bare stikke...:S Og håpet er jo der, for han kunne vært så bra en mann hvis han bare hadde kuttet ut. Men å ikke ville kutte ut sier vel det meste.... Så jeg SPRINGER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå