Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 For mange år siden, en dag jeg satt på jobb, følte jeg behov for å strekke meg. Og jeg gjorde det. Jeg klarte da å strekke en muskel noe skikkelig. Og med gjevne mellomrom (ca et år), så klarer jeg å gjøre ett eller annet som gjør at det punktet verker igjen. Og i dag klarte jeg det på jobb. Det kjennes ut som noen stikker et sverd gjennom ryggen min og fram til brystet. Henden mine blir litt lammet, det gjør vondt å bevege de. Jeg sitter og lengter hjem til varmeputa mi som jeg kan legge meg på, for varmen tar bort den verste smerten og løsner litt på problemet. Heldig vis sa ga den verste smerten seg utover dagen. Og så irriterer jeg meg over de jeg bor hos. Jeg leier en leilighet over en garasje. De har fått sånn elektrisk port som surrer og surrer veldig irriterende når de har den opp. Og de slår bildører som de skulle hatt betalt for det. Hele leiligheta rister. Og mens de kjører bort, så surrer porten igjen. Den slår også inn på tven min og forstyrrer den. Må bare legge til til slutt at før jeg ble gravid, så reagerte jeg ikke på det. Er nok hormonene som får meg til å bli irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå