Gå til innhold

Hva skjera??


Dr Mcstuffins

Anbefalte innlegg

Tenkte å sjekke om det var noe liv her på denne sida!

Må innrømme at jeg ikke har vært her inne så altfor mye...men tenkte jeg skulle bli mer aktiv nå! Det er jo ingen grunn til å legge denne sida død selv om september er gått!!

Her har vi jo en kjempefin mulighet til å veksle erfaringer og hjelpe/støtte hverandre (så godt vi kan).

 

Så hvordan går det jenter??

 

Å gratulere til dere som har født (og det burde jo være alle siden september er over for lenge siden :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver med på her med deg!

 

Nå som alle septemberbarna er ute så er jo dette den perfekte plass å kunne spre erfaringer o.l.

 

Jeg må si at jeg har heller ikke vært her inne for mye. Dulter inn innomellom for å se om det har skjedd noe her. Rart at jeg satt her inne på forumet hver dag før, og nå er ting så anderledes og alt jeg har forberedt meg på er kommet til verden.

 

Håper det er flere som skriver seg på denne tråden og hilser på oss som vanket her for bare noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Endelig litt liv her :)

Jeg var tilfeldigvis innom "augustterminsida" og der var det fortsatt mye aktivitet mens denne sida ser ut til å ha "dødd" litt...

Men jeg er enig med deg sullemor, at vi kanskje ikke har tid til å være like mye på nettet som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...