Jannec2 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei på dere alle sporty tvilling, trilling pluss pluss mammaer. Vi har jo vært så flinke å fått til nesten ukentlige treff med disse små til lunsj og trilletreff. Tenkte nå at vi kunne gå ut å feire oss selv for året 2008 med en bedre middag og gjerne vin for de som kan det. en kveld i november. Hvis jeg kan komme med ett par alternativer så anbefaler jeg Südøst som ligger ved nedre del av grünerløkka ved Akers elva og legevakten. Super restaurant med masse god mat og super service ;o) Hva med 11, 18 eller 19 ellr 20 november ? Her var det en del alternativer. Men hvis vi tar der det er flertall så blir valget enkelt ;o) Håper på masse respons, og så kan jeg stå for bestillingen. Veldig greit hvis vi får til et klart svar 1 uke før
bøllefrøene Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei Jannec2.. Nå kom du meg i forkjøpet.. hadde tenkt å skrive innlegget om julebord jeg også nå!! Jeg har kjempe lyst.. kanske vi får får pratet litt mer.. blir jo noen halve setninger med disse barna.. selv om jeg syns vi er super flinke.. Jeg kan alle dagene men 18,19,20 hadde passet best. Sudøst er et fint sted.. klem
Oslo-71 modell Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Kjempekos!!! Sudøst er bra:-) 20 passer best for meg, samboeren min spiller tennis på kvelden tirsdager, men kan sikkert få barnevakt hvis det passer best for dere da. Gleder meg!! Klem
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jiiiipiiii, gleder meg allerede! Har avklart alle dager med mannen min, så jeg blir med uansett dag :-) Sudøst blir sikkert kjempebra!
trine ;-) Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 yey!! Bra initiativ. Jeg gleder meg til å se damene med frie hender og et lite glass i hånden. Og prate, ja... ;-) Slutten av november er nok greiest. Kan helt sikkert alle dagene.
Pluttiplutt Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 KJEMPEIDE!! :)skal nok få overtalt gubben i huset om å være barnevakt for en kveld (han er vettaskremt for å ha barna alene for kvelden den sniken) om ikke det går så har jeg noen timer barnevakt som jeg fikk i bursdagspresang av noen venninder..hihi. Når på døgnet tenkte dere å møtes? Hva med helgene da? eller er helgen utelukket? Da har ingen av mennene noe jobb dagen etter:) 11 passer best for meg Vi prøver å reise til NY i November, for thanksgiving, så jeg sier JAAA, med forbehold om reise:)
bøllefrøene Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Hei.. det var vel kvelden vi tenkte.... godt å komme seg ut på kvelden.. spise god mat, drikke litt vin og skravle.. det er jo da fedrene er hjemme også..... og de har så utrolig godt av å ha tvillingene alene innimellom. jeg syns det er best en hverdag.. i helgene er det kanksje noen som reiser bort å sån. gleder meg.. håper mange blir med
:Kiki Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er med! Gleder meg. Skal bli kjempekoselig å møtes uten barn også. Tror jeg kan alle dagene. Eneste jeg vet om er at jeg skal bort siste helgen i november.
Jannec2 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2008 Vi tenkte helst på at julebordet er p kvelden. Kansje sånn i 7 tiden. da har vi rundt 4 timer til å spise og drikke det man vil og kose oss masse. Mannolka må bare ta støyten. Det er demmes barn også. Har en mann her også som leker vettskremt. Men han har ikke valg. Han er helt overlegen og stolt når han ser at han vikrelig kan hehehe.
moden mamma Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg blir HELT KLART med! Gleder meg masse allerede.. Uansett dato tror jeg.
annie72 Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 jeg er med..passer 18, 19 eller 20 november.
Solemio + 2 i magen Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Bra tiltak, bra sted! Jeg blir med! Kan alle dagene, men foretrekker 18., 19. eller 20.
Jannec2 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. oktober 2008 Da har jeg bestil bord torsdag 20 nov. til 15 stk pluss minus kl 20. Menyen må forhåndsbestilles. Veldig greit for da slipper vi å bruke veeeldig lang tid på bestillingsrunden. ;o) Får den på mail. så jeg sender den videre til dere. Håper bare jeg har mail adressen til alle. Gi meg en tilbake melding hvis dere ikke har fått menyen i løpet av 1 uke ;o)
Fanny08 Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Høres veldig hyggelig ut! Og ikke minst "lovlig fraværsgrunn" overfor sambo! Jeg er med så lenge ryggen holder. (har blitt verre i revmatismen min nå fordi sambo har klart å forstrekke en sene i brystet. Dermed har jeg måttet ta alle løft, noe som ikke er særlig bra for kroppen min... Får bare ta en dag av gangen!
Jannec2 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. oktober 2008 Det var fullt den 20.11 kl 20. Så jeg ba dem sjekke ut 18 og 19 kl 20. Men hvis det er fullt da også, så må vi nesten vurder andre restauranter. Kom gjerne med ideer ;o) ;o)
bøllefrøene Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 å var det plutselig fult.. kjedelig da. hvis det ikke er ledig den 18 eller 19. andre steder.. sagene lunsjbar, stortorvets gjestgiveri.. Ellers så tror jeg vi må finne ut hvor mange vi blir.. blir vi så mange som 20?? hvis vi vet vi blir 10-15 er det vel lettere å få bord til det.
Thea-81 Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Hva med San Leandro i Sporveisgata, Bambus i Kirkeveien, Toro Toro i Vika Terrasse eller Dinner i Stortingsgata?
Oslo-71 modell Skrevet 23. oktober 2008 #20 Skrevet 23. oktober 2008 Dinner er superbra- har vært der i bursdag en gang hvor vi hadde et rom for oss selv. Tror vi var rundt 15 stk da. Kan være det er fullt der og.. Ellers er samboer`n min medeier i Sagene lunchbarså jeg er nesten forpliktet til å reklamere for dem, og der kan man også ha langbord i andre etage. Kanskje greit med en plass i sentrum for de fleste?
Pluttiplutt Skrevet 24. oktober 2008 #21 Skrevet 24. oktober 2008 reiser sannsyneligvis rundt 15 om vi reiser til NY, vi vil være der på thanksgiving, men ikke reise i thanksgiving uken, for da er det så mye trafikk på flyplassene i NY. ok sted å spise er Caribe på grunerløkka, men de er treige når de skal servere mange(var der på julebord i fjor...de hadde god mat, men treig servering) men siden samboern til 71 modell er medeier på sagene lunchbar så hadde det kanskje være noe i det.Vi kan jo treffes på en bar i sentrum og ta trikken sammen opp?? Håper jeg får blitt med, kommer helt an på om vi får reist,og når. Men vi kan jo treffes for god middag på nyåret og ikkesant:)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke svart før nå, men jeg er med tror det passer både 18., 19 og 20. Om det skulle dukke opp noe for mannen skal jeg nok finne en annen barnevakt :-)) Morsomt å spise noe annet en "enhåndsmat"......
phantomet Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil også være med på julebord. Tror at samtlige datoer som ble nevnt passer. Men det er greit om vi lander på en dato, slik at andre ting kan planlegges også...
moden mamma Skrevet 24. oktober 2008 #24 Skrevet 24. oktober 2008 Enig! Synest vi skal holde på datoen - da flere av oss allerede har avklart den.. Synest også at kl 20 er ok tidspunkt. Mitt innspill er at er det julebord så bør det være mulighet å kjøpe julemat på restauranten vi går på.. :-) Mitt forslag er å bruke Sagene Lunsjbar, der får vi god mat og avslappet atmosfære. ..kanskje vi til og med er så heldig at vi kan nyte godt av eierinteressene til Åse's mann? ;-) Ikke så vanskelig å komme seg dit heller.. både trikk, 20-bussen og mange taxier kjører forbi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå