*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Vi snakket om nummer til politi, brannvesen og sykebil...og når vi kunne ringe. Han på 4 år sa vi skulle ringe sykebilen når vi hadde spist opp alle isene og ikke hadde fler igjen. ÅÅÅ, sa jeg... Da sa han: å, nei, det var jo isbilen det! hehe, det hadde jo vært bra å ringe til sykebilen fordi de trengte is:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, måtte vel være sånn ispose til å kjøle ned brannsår da;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Men jeg er litt enig med han. Tenk å ikke ha is i huset? =) =)
blond Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Han har helt rett, for dere er sikkert temmelig fulle i magen hvis dere har spist opp alle isene, kanskje litt mageknip, bare litt?
*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Huff, ja...tenk å ikke ha is hjemme;) Fæle foreldre! Og, ja klart man må tilkalle sykebil med mageknip! Han ringte faktisk 113 en gang for han dunket seg i kneet... Jeg fikk avverga før det begynte å ringe, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå