Gå til innhold

Tidlig ultralyd


mamma til to prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag. Fikk tilbud siden jeg SA sist. Alt sto foreløbig bra til med det lille undret. Var så stor som det skulle og hjertet slo friskt. Håper at det sitter denne gangen, men er ennå ikke helt trygg før de magiske 12 ukene er gådd. Uansett så var det helt vedunderlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Krysser fingrene for deg. Håper alt går bra.

Sitter akkurat selv og forbereder meg til en tidlig ultralyd senere i dag. Fikk tilbud jeg også siden jeg hadde en SA i juli. Og så vet de ikke om jeg er fem eller sju uker på vei eller om jeg er gravid utenfor livmora. Mensen var litt tilfeldig etter SAen og hormonnivået mitt var litt for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Føle med deg, men det er bare å krysse fingrene og tenke positivt. Skjønner deg godt. Da jeg dro i dag til spesialisten var jeg usikker om jeg virkelig ønsket det. Var redd for å få dårlig beskjed... samtidig som jeg ønsket å vite. Ganske ambivalent i tankene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Hadde det akkurat likedan...ville ikke vite samtidig som jeg ville vite...og nå vet jeg....fem og en halv uke på vei...dem så tilogmed hjerteslagene...så nå slapper jeg av litt mere enn jeg gjorde tidligere...

Lykke til til deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg var til lege i dag. Er 8+4 på vei. Men jeg har hatt så mye vondt i magen i det siste, at legen ville søke meg på en tidlig ultralyd for å sjekke...

Hvor lang tid tror dere det tar, før jeg får komme inn?

Jeg er både spent og nervøs. Håper bare de finner ut at alt er bra...

Vet ikke helt hva jeg skal forberede meg på...Vet ikke hvor mye barnet har utviklet seg.. Men krysser fingrene for at alt er bra iallefall!!!

 

 

Lykke til videre til alle dere andre også!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...