Gå til innhold

Til dere som drikker for mye cola og sliter med vekten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare inspirere litt! Dette er så gøy:-) Jeg har sluttet å drikke cola- jeg fikk i meg mellom 600 og 1000 kalorier om dagen kun gjennom cola. (Ta og les kaloriinnholdet på flaskene og finn ut hvor mye dere egentlig får i dere- du kan bli overrasket!)

Jeg har ikke gjort noe annet for å slanke meg, men hadde utenom colaen et sunt kosthold.

De første to ukene gikk jeg ned tilsammen 3,5-4 kg. Siden det har jeg fortsatt å gå ned rundt 1 kilo i uken! Kun ved å la være å drikke cola:-)

Det spiller ingen rolle om du har andre "laster" også, så lenge du ikke begynner å spise/drikke mer andre søtsaker/potetgull. Forandrer du ingenting annet, men kutter colaen, så vil du gå ned i vekt.

Det var mye enklere enn jeg hadde trodd, så snart den første uka var over. Brukte kromtabletter for å hjelpe på søtsuget. Fikk en del hodepine pga koffeinabstinenser, men etter en uke så var det over.

Kroppen føles bedre på alle måter- ikke så rart siden blodsukkeret mitt slipper å "leve" som en jojo. Til og med humøret er bedre!

Så er dette noe du tenker på- gjør det!

Dette gjelder jo også for deg som har andre laster; type en sjokolade om dagen, potetgull osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Jeg trenger det.

Slutter hver søndag - og begynner igjen hver mandag!

F...altså. at det går an å være så svak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...