Tirill28 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Lurer på hvor tidlig dere kjøper mammaklær. Tenker at det snart er julebord og andre selskaper og er jo gøy med nye klær men synes det er dumt å kjøpe noe nytt hele tiden. Særlig når man kanskje bare får brukt de en gang. Kjøper dere da mammaklær så dere kan bruke de til flere anledninger eller....... Hva gjør/ har dere tenkt å gjøre?
Lillesolsikke Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 jeg har allerede måtte dra ut og kjøpe mamma bukse er 8 uker i dag. har gått opp litt. og så er jeg så oppblåst, og alt som presser mot magen gjør meg kvalm. igrund blir jeg kvalm av og tenke på at jeg må ta på meg bukser.. hehe. ellers kjøper jeg genesere og topper jeg tenker at dem kan jeg vokse litt i rundt magen. er jo så mye fint i ute i butikkrene som har høyt liv og romslig rundt magen kos deg med shopping, og kjøp det DU føler deg vel i
Hemmeline Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg får se hvor fort magen vokser...sist gang trengte jeg ikke engang tenke på mammaklær før langt ute i 5. måned... Men magen vokser kanskje forterer andre gang tenker jeg...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Føler snart for å kjøpe noen sånne bukser snart. for jeg også blir kvalm og uvell av ting som strammer rundt magen. Men noen som vet hvor de har fine og moteriktige mammaklær? Fine, pene, smakfulle og ille til blodpris???
Madamina Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har en del i str 44/XL som skal selges. Se på Finn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15200228&sid=xz9sfeKUywA971565&WT.svl=Link Nesten helt ubrukte penklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå