Gå til innhold

Hæ? positiv eggl.test dagen jeg skal ha mensen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig da? jeg har "alltid" hatt eggløsning rundt 5 i mnd,og mensen rundt 20,men mensen kom ikke idag,så jeg tok en eggl.test for å se,var noen som sa man kunne brude de som graviditetstest,den slo ut,så jeg kjøpte en CB graviditetstest,den var negativ,men hva skjer da? har jeg eggløsning nå denne mnd? eller gir den utslag på mensen?? hujedamei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å bli klok på denne syklusgreia altså...

Men det kan jo hende at du ikke hatt EL da du egentlig skulle og at den har forskjøvet seg litt? Hm....Hender seg jo at man ikke har EL innimellom...

Lykke til! :)

Skrevet

men el testen viser positivt resultat noen dager før en graviditetstest gjør det tror jeg. Men hvis du pleier å ha veldig stabil syklus er det jo litt rart at g-testen ikke er positiv. Håper på det beste for deg ihvertfall!!!

Skrevet

Siden selveste CB var negativ, så tror jeg kroppen din prøver å få til EL nå, siden den ikke fikk det til når du forventet den 5.okt.

Skrevet

jeg skjønner mindre og mindre jeg også....fikk positiv el test både igår og idag..begge streker like sterk! men var ikke før kommet meg på jobb så kom den helv.... tanta!!!#"##****piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!! så hva er skal det bety da?fikk en lten blødning lørdag etter sex og ikke noe mer før idag morges......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...