Månefeen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Var en tur på barnas hus idag, hadde sett annonse på lammeskinn til 299,- som så veldig fine ut. Når vi kom dit fant jeg de ved kassen, de var knøttsmå!!! Så vi dro heller på KID, der de har 30% eller 40% om du har med en venn. De hadde noen kjempe fine lammeskinn, 80X90 og fin pels. Betalte ca 240,- pr stk. Bare et lite tips om noen tenker å kjøpe slike
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Må bare være obs på hvordan de er behandlet, om de er beregnet på spedbarn eller på å ligge i godstolen. Brukes mye kjemikalier på lammeskinn som ikke er bergnet på babyer. Men vet ikke noe om de på Kid altså, om de er behandlet med tanke på babyer så er det jo ett røverkjøp )
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Og de skal være korthåret.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Lammeskinnet på kid tror jeg er beregnet som pynt, de ser bleket ut og er ikke kortklipte
Månefeen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Dette jeg kjøpte skulle være greit. Korte hår og ikke bleket Men de hadde flere forskjellige der
gullfisken83 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Kjøpte korthåret på Babyshop idag til 279,- til å ha i vogna. veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå