balsam Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 forferdelig trist at det har kommet til dette punktet, men jeg er så sliten... sliten av å ha et 3 "barn" i stede for en mann... sliten av å måtte ta alle avgjørelser alene...både når det kommer til økonomi,barna, min egen jobb og utdanning og alt annet som må bestemmes... sliten av å måtte ordne opp i hans problemer i TILLEGG til mine egne... sliten av å føle meg aleine selv om jeg er gift... sliten av å være på "vakt" fordi han er så amper, og jeg må "passe meg" for hvert ord jeg sier.... sånn at vi ikke får en krangel... er sliten av at det alltid er meg som må sette livet på "hold" for hans jobb, VÅRE barn, og alltid måtte planlegge etter hans jobb.... vi har prøvd alt, men når det kun er meg som jobber for forholdet, han bare distanserer seg fra oss alle 3, og går i sin egen boble, da er jeg tom for ideer... har selvsagt snakket med ham, å han sier ja,blabla, skal prøve å tenke seg om, men det hjelper ikke hva han sier så lenge han ikke gjør det samme i handlinger...
OsloMor Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Få hjelp først! Ring familievernkontoret, selv om alt føles håpløst nå. Man trenger ofte en objektiv tredje person for å få oversikt over sine problemer, veldig mange av oss har følt og føler det så håpløst.Men det er lys i mørket, og en kan få til å jobbe for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå