Gå til innhold

Trenger litt hjelp her... Permisjon snart over.... MEN-

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ønsker å være hjemme med snuppa litt til.. Hvilke økonomiske muligheter har jeg?? :-S

TAKK for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så mange....du kan jo være dagmamma??? Det eneste du vil få utbetalt når permisjonen din er over er vel barnetryggda og så får du vel kontant støtta når barnet fyller 1 år.

Skrevet

er du alene med barnet? tenkte på OS jeg..

Skrevet

det med dagmamma? Hvordan fungerer det? kan man bli det bare sånn uten videre eller må man ha litt erfaring å sånn?

Skrevet

Nei, er ikke alene med barnet.. Har lurt litt på jobber jeg kan gjøre hjemmafra, kom gjerne med flere tips..!

Skrevet

det er vel bare til og sette inn en anonse i en avis eller henge en lapp opp på nærbutikken det..spesiellt i områder der det ikke er full barnehagedekking er det etterspørsel etter dagmamma... du kan jo også føre deg litt rund, kanskje det er noe som du kjenner som trenger en dagmamma...

Skrevet

men hvor mye kan jeg ta betalt for det da visst jeg vil bli dagmamma? ja, jeg å vil jobbe hjemmefra..

Skrevet

Du kan jo også få deg en jobb på kvelden, natta og/eller i helgene. Det er stort sett bedre betalt når man har ugunstige arbeidstider, så da kan man få "full" lønn uten å jobbe 37,5 timer i uka.

Skrevet

Men nå er jeg alene med gutten så da blir det uaktuelt med jobb på natten. Kunne tenkt meg noe jeg kunne ha jobbet med hjemme jeg ja, vært ganske luggumt egentlig.

Skrevet

Jo, men poenget er jo det at jeg ikke er interressert i å ut i jobb ennå, jeg vil være hjemme med henne en stund til før jeg begynner å reise ut i jobb, enten det er dagtid, natt eller kveld... :-S

Føler at det blir mye lettere å bare sitte på eget kontor e.l. , ikke minst slipper vi overlapping av arbeidstider som blir et problem når det gjelder barnepass, og behovet for to biler... Æsj asså.... Ønsker lengre permisjon!!

Skrevet

Husk at du mister alle trygderettigheter som sykemelding++ om du f.eks jobber som svart dagmamma. Om dagmamma er aktuelt vil det derfor være en ide å registrere seg. Dette fikses hos kommunen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...