Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Er så lei av kvalmen. Kaster ikke opp, men den kommer og går til alle døgnets tider. Når det er på det verste greier jeg ikke annet enn å ligge på sofane og må helst ha d stille og rolig rundt meg. I dag måtte jeg til og med dra hjem fra jobb =( Prøver å spise jevnt. Har prøvd sånne armbånd, men det nytter ikke. Prøver også å ta d med ro da løping og stress gjør at jeg blir kvalm. Noen som har noen gode selverfarte råd?
ma20 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har det på samme måte som deg, kunne ha trengt noen råd som fungerer ja..
prinsessemor-77 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Har dessverre ingen gode råd. Jeg har også vært veldig kvalm begge sv.skapene. Kastet opp i 20 uker med begge to. Første gang lå jeg bare og klarte nesten ikke gå på do eller lage meg mat. Kvalmen kom hver gang jeg reiste meg opp. Måtte bare ligge stille og noen dager ikke lese eller se på tv. Hva med å få en sykemelding? slik at du kan styre dagene selv og få litt ro. Det var det eneste som hjalp for meg. Ikke mye jeg kan hjelpe med, men føler med deg. Ta var på deg selv og finn ut hva som gjør deg godt;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå