Gå til innhold

April: Guri for en husmor jeg er i dag!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skal jo sies at formen fortsatt ikke er helt på topp, men etter en helg hvor vi virkelig har fått slappet av (i alle fall jeg; Ø har vært kjempeflink og ryddet både kjeller og garasje + malt nyrommet til M + vasket en hel sinnsyk haug med tøy som har hopet seg opp) har jeg faktisk litt overskudd. Noe som har resultert i at alt ulltøyet som har blitt liggende i ull-korga etter sist sesong har blitt vasket og hengt opp til tørk, maskin med gravidbuksene mine står på, jeg har invitert mamma og en venninne på middag (de er alene begge to, og jeg fant plutselig ut at Ø skulle jobbe overtid etter at jeg tok opp masse kyllingfilet), har kuttet opp kyllingfileten og lagt den i en nydelig luktende marinade, rydda kjøkkenet, handlet OG dekket bordet. Nå gjenstår bare å hente M i bhg (i pøsregn, og alle de presentable buksene mine er til vask så jeg gruer meg litt, hehe), koke pasta og steke kylling (og kutte opp litt tomat). Mmm!

 

Utrolig hva man kan få gjort når man bare har en sofa tilgjengelig å slenge seg nedpå hver halvtime, hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss.... her har vi hatt snuppa hos besteforeldrene i helga så vi skulle gjøre klart til visning! Vi fikk gjort 50% av det vi skulle og sovet og sløvet bort resten av tida..

 

Eier ikke overskudd, futt, intiativ i det heletatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...