Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 er stengt på legekontoret. å jeg kom ikke gjennom til føden.. jeg er 29+6 i dag.. da jeg gikk i byen isted så fikk jeg sånne rivende og stikkende smerter nederst i underlivet.. jeg måtte stoppe opp flere ganger å lene meg inntil noe. det var ikke kynnere for magen ble ikke hard eller noe.. følte bare at noen satt med en kniv å kjærte rundt der nede.. var helt på gråten.. samboeren kom å henta meg pga jeg klarte ikke mer.. han spurte om jeg ville på sykehuset, men jeg sa av en eller anna grunn nei selvom jeg var på gråten pga det gjorde så vondt. noen som er like langt som har kjent at det bare river skikkelig helt nede? akkurat som om det blir dradd oppover innvendig.. vanskelig å forklare. vet at det er vanlig med stikkende følelse i begynnelsen av svangerskapet pga ting fester seg, men nå er jeg jo strax 30 uker på vei.. bekkenet føles som det har fått juling ( er det ikke det som er mellom hoftene? hvertfall der det føles som om alt bare er veldig strekt)
You can call me Dårris Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Du har kanskje hatt uvanlig sterke nedpress smerter? Men prøv føden igjen, for jeg er ikke fagperson!!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde også noen voldsomme stikkinger i svangerskapet, husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da, men var over 25 uker å mener det holdt på sånn av og på til han ble født (kunne gå flere dager mellom da).. Men sånn jeg beskrev smertene var akkurat som noen sto med kniv å vred rundt i underlivet, eller at babyen sparket en fot ut.. Det kjentes sånn ut, for stikkingene kom som lyn fra klar himmel. Men har smertene dine gitt seg? Jeg vile uansett ringt føden igjen, å ikke gitt meg før jeg fikk snakket med dem. Bare fortelle dem hva som har skjedd, så kanskje de vil ha deg inn på en sjekk..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hei, håper det bedrer seg fort! (har dessverre ikke tips). Pila og jeg hadde noen spørsmål til deg ang hvordan bli kvitt ryggfett. Fint om du kunne svare!
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 kan ikke finne tråden. kan du sende meg en link?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Kanskje litt tidlig for deg, men jeg hadde dette fra ca 34 (er 37 uker nå..) Hodet festet seg.. Vet du om hodet ligger ned hos deg, kan det evt være det, dersom det ikke er hodet som festet seg? Jeg spurte JM på kontroll og forklarte med at det føltes ut som lyn nedslag/stikkinger fra magen ned mot underlivet. Hodet var nesten helt festet da. Har hatt dette flere ganger og over flere dager. Ikke de siste 3-4 dager, regner med hodet er helt festet her nå .-) Har hørt andre antydninger om bekkenløsning??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå