Gå til innhold

Er i permisjon og er så ensom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått nr to. Han var ikke planlagt men veldig velkommen! Det viser seg athan feiler mye(ikke noe alvorlig eksem, mageondt og griner MYE). Håpte at mye skulle endre seg når han bikket 4 mnd, men den gang ei. Han våkenr mer enn før, sover mindre enn før og griner MYE. Syns det er vanskelig å gå noe sted med han fordi han griner så mye og får ikke gjort noe hjemme da han bare skal bli holdt. Min mann er MYE borte så det er såsom så med sosialt liv. Vi og særlig han har mistet mye venner oppi alt dette (særlig mtp jobb som krever 260 reisedøgn...).

Bare et lite syteinnlegg, vet ikke helt hva jeg ville med dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. hadde du bodd i Indre Østfold så kunne du tatt med deg vrangingen din og kommet hjem til meg! Veit NØYAKTIG hvordan du har det pga min første var sånn. Var knapt ute av huset på 6 mnd jeg og hatet hele permisjonen min...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kanskje du egentlig ønsker å komme i kontakt med noen, og håper at noen snille piker skal spørre deg hvor du bor i landet?

Skrevet

Hei! Får alltid så fine svar fra deg:) Jeg er skikkelig elendig på å gi råd selv....... Jeg hater å ha perm nå...har så dårlig samvittighet for det. skal liksom nyte det. Han blir min siste. Mest av alt har jeg vondt av mannen min som er blitt en enstøing. han som var SÅ sosial når jeg traff han. Er jo så glad for at han prioriterer oss når han er hjemme, men han trenger jo voksenkontakt utenom jobb han også... Jeg klør etter å få komme meg ut uten barna og det gir meg veldig dårlig samvittighet....

Skrevet

Du har helt rett Tric, jeg har alltid vært så sosial, men midt opp i utdannelse, flytting å få barn et så føler jeg at jeg har endt opp alene..... Kjenner INGEN som har små sammen med meg denne gangen. Føler alle har sine venner, klubber, treff, klikker fra før og at vi er blitt så gamle at det ikke er plass tile noen nye...

Skrevet

Da tar jeg Tric sin oppfordring, og som den snille piken jeg er spør jeg:

Hvor i landet bor du kjære deg? ;-)

Ikke godt å ha det sånn. Sender deg en klem i håp om at det kan hjelpe bittelitt:o)

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittigher du. Jeg var superglad når min perm endelig var over, og guttungen starta i barnehagen. det var jo så vidunderlig å begynne å jobbe igjen. Det var jo fri fra grin og bråk dagen lang! :-)

Men det meste blir bedre, selv om ting kanskje er litt svart nå. Nå er han jo bare 4 mnd så når han blir 6-7 mdn så kan du forsøke å ta han med ut og la han sitte litt i vonga og titte seg rundt. Kanskje han blir mere fornøyd da...

Og ang. mannen din så er det jo helt rett at han prioriterer å hjelpe deg så sant han er hjemme og har mulighet. Dere kunne jo kanskje forsøke å invitere noen venner hjem en kveld etter at barna er lagt for kvelden? Da får jo både han og det litt kos med venner, selv om barna er hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...