Bomchicka Wah Wah Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Det er 2 helt like leiligheter til leie i samme blokk. Den ene har ikke utsikt, men stuen mot et annen blokk. Den leiligheten har jeg fått tilslag på og utleier er kjempehyggelig. Vi er enige om alt og han er rett og en flott utleier. Den andre leiligheten har bedre utsikt. Uten at man egentlig kan kalle det panoramautsikt så ser man altså ikke rett inn i en annen blokk, men ut mot veien og delvis mot byen. Dilemma er altså, skal jeg ringe på denne leiligheten med bedre utsikt og høre hvordan sjansene er for å få denne før jeg skriver kontrakt på leiligheten jeg har fått tilslag på? Prisen på leilighetene er den samme.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 jeg ville ikke engasjert meg, men så ser jeg aldri ut av vinduet heller
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde ringt og sjekket, og om ikke kjemien var like bra med "utsikts-utleieren" hadde jeg gått uten tvil å signert kontrakten med de andre. Ikke det at utsikt betyr så mye for meg heller, men det er litt kjekt å ikke føle seg "beglodd" om kveldene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå