<3guttenesine<3 Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Var akkurat på do, og det viser seg at slimproppen har gått. Er 2 dager etter termin nå. Ringte fødeavd bare for sikkerhetsskyld, og de bekreftet at det var tilfelle. Jordmor sa at jeg ikke nødvendigvis føder på noen dager enda... :-/ Noen med erfaring? Hadde håpet å føde snart likosm... Fikk førstemann en dag etter termin, og hadde ikke trodd at jeg skulle gå lengre med nr.2...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Sist gang gikk slimproppen min over en uke før jeg fødte... Ikke for å ta motet fra deg, men at slimproppen går er desverre ikke ensbetydende med at du føder raskt etterpå.... Håper du slipper å vente mye lenger, kjedlig å være på overtid! Lykke til!
Attekattenoa Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fødte 6 dager etter slimproppen gikk, dette var med andremann. Med førstemann fødte jeg et snaut døgn etter slimproppen gikk....
våken_om_natta Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Forrige gang gikk min ei lita uke før fødsel. Denne gangen har jeg ikke sett den, og jeg er 4 dager over termin. Førstemann kom dagen etter termin, men ikke denne nei.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 med første gikk den 3 dager før, denne gangen vet jeg ikke.. er en uke siden den gikk
Avokado Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Her var ungen ute fem timer etter proppen gikk!!
-MtG- Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Min gikk etter nesten 3 døgn med modningsrier. Ble satt igang morgenen etter så jeg vet ikke hvor lang tid det ville tatt ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå