påtjukken Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 heisann jenter.. moren til denne jenta vil at folk skal sende denne videoen videre for å hjelpe hun.. så da legger eg linken her så alle kan se den http://www.youtube.com/watch?v=qdTfmQ1RQvw og videre http://www.youtube.com/watch?v=ulgmv6zSaZI&feature=user
scoobydo Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Tipper den historien der har litt flere sider enn det som kommer frem i filmen!...
Itsrejk Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Lett å forstå at den unge moren er fortvilet over å ha mistet omsorgen for sin datter, og vil kjempe for å få den tilbake. Men at noen skal kunne ta stilling til en sånn sak på bakgrunn av noen bilder/videoer på youtube? Det blir litt søkt... Jeg har stor tiltro til at barnevernet gjør en god jobb. Foitvilelse vil det alltid bli i slike saker - men heller en fortvilet ung mor enn et barn som ikke får god nok omsorg.
Duddlidu Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 At det oppleves som helt forferdelig tragisk for moren er jeg vel overhodet ikke i tvil om. Kjenner morsfølelsen gir meg et støkk i magen og kjenner hvor utrolig fælt det må være å miste ungen sin. Men på en annen side så har en slik sak alltid to eller flere sider. Jeg har stor tiltro til barnevernet i dette landet. Jeg har ingen anelse hvorfor det gikk som det gikk, men det er ikke noe etaten gjør for moro skyld. Håper rettferdigheten og sannheten kommer frem og bidrar til at barnet får vokse opp i trygge og gode omgivelser enten slik eller sånn. Men synes synd på mammaen som føler det så forferdelig.
blirjegsnartmamma Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Det ligger utrolig mye sykt på youtube når det gjelder barnevernet.. Feks er det ei som har tatt opp lyden av dattera som skriker og gråter når hun blir hentet av politiet og barnevernet.. De henter jo ikke barn uten grunn - men tenk å få seg til å legge ut bilde av dattera og lyden? Hvem skal det liksom hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå