Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Venter mensen denne uken. Har hatt ømme brystvorter helt siden el-løsning, og nå er det i tillegg ubehagelig å ha sex. Føler mannen min "støter" på noe. Og er mer anspent nedentil... Noen som også har hatt det sånn helt i begynnelsen av svangerskapet?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 hei igjen babylove;) hehe.. ja sånn har jeg hatt det før også, og ikke for å skremme deg men jeg og mannen min har etter 3 SAer funnet en sammenheng mellom å ha sex rett før / like etter pos test og det at vi mistet. Som gubben sier nå- vi tør ikke å ha sex fra etter el og til evt pos test eller tr. Forrige mnd tenkte vi ikke på det og hadde sex, og han sa selv at han syns det var annereledes-akkurat som han "ødela" noe. bare to dager senere begynte jeg å blø og mistet.. Så nå har vi ikke hatt sex siden el og kommer ikke til å ha sex før det har gått 3mnd. sånn gjorde vi det da jeg gikk gravid med snuppa, og fikk også anbefalt av legen å vente med sex til jeg var 3mnd på vei:) er ikke sikkert det er sånn med alle, kan godt være kroppen min er litt VEL sensitiv..
Babylove og knøttet Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 hei hei MammaTilSnuppaLita.. Oi, det var utrolig rart. Håper det ikke er sånn:( Føler at det er vondt på samme sted idag... Akkurat som mensmurringer, men ikm er jo ikke før til helgen.. Uff... jaja, får ikke ta sorgene på forskudd, men får vente til fredag. Uansett så kan det jo være et tegn på graviditet da eller? Men hva er det egentlig jeg kjenner? Er det den berømte livmorstappen?
EnNySpire:) Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hei:) Jeg har hatt det litt på samme måte.. Tror det var rundt EL-tider. Det var vondt om han kom for langt inn, skikkelige smerter.. Hadde mest lyst å droppe det, men bedret seg i en annen stilling. Men det var bare den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå