Gå til innhold

I dag har jeg gått tur :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det er nemlig planleggingsdag i bhg i dag, og da måtte vi fylle dagen med noe.... Kvart på ti var vi påkledd og på tur ned til sentrum. det er ikke lenger enn ca halvannen kilometer, men vi brukte tre kvarter med de små bena :-). Vi møtte noenbekjente og ble med dem på kafe, spiste lunch og tok den spennende bussen opp den bratte bakken. Så handlet vi litt og gikk hele veien fra butikken, så det var nok en halvtime med vandring på de korte dritgreie beina. :-) Hun ble surere over at hun måtte leie meg, enn at hun måtte gå.

Nå har vi bakt kake, og jeg er så trøtt at jeg kunne sovnet overalt. så nå har jeg satt på "julemorgen" CD'n, for da våkner jeg litt.

Jeg håper dere har hatt en fin dag, og at dere koser dere rundtomkring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flinke dere er til å bruke små ben! :-)

Her har det regnet på tvers så her ble en tur ut i bilen fulgt opp av hiving etter pusten og krevde fullt regntøy.

Jeg koser meg med hjemmedag og middagslaging og sjekker Storebrors kunnskaper om Norden :-)

Skrevet

Så flink hun var, som gikk så langt! Jeg har også den erfaring at det går fint å la dem gå langt, hvis de kan gå i sitt eget tempo og dit de selv vil. Men, når vi ber dem gå en bestemt retning og har dårlig tid, så blir det ofte litt mer slitsomt :-)

Her går dagene stort sett med til jobb, spise middag og så i seng. Litt av et liv, egentlig! Men, i dag, annenhver mandag, er vi på barnesang i kirken. Veldig fint å finne på noen aktiviteter også på hverdagene. Jeg kan ikke påkalle meg å være noen stor kirkegjenger, men vi begynte med babysang, og har nå fortsatt med barnesang. Lille M synes det er kjempestas, men har tatt litt tid å varme ham opp. Halvveis i "timen" så får de frukt, men da er han ikke beskjeden :-)

Skrevet

Så flinke dere er! Den lille dritgreijenta har sikkert hatt en strålende dag og jeg antar at hun sover sin utslitte søvn nå.

Flinke mammaen som tar småbarna på tur istedenfor å bare legge puslespill på stuegulvet :o)

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...