to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 er den negativ da?? i går var det ikke to streker, det er det nå men den er svak. skal ha el i dag om syklusen er normal...men det er den da tydeligvis ikke:( blir ga av dette jeg,skulle ønske jeg aldri begynte med disse testene. er andre på dib som har hatt selvom de ikke slo ut men tenker negativt om dette med meg selv:(
___ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Om streken er svak eller sterk betyr ikke noe. Så lenge du ser to streker er den positiv. Venter du noen dager til blir den sansynligvis sterkere. Gratulerer!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 stemmer det at streken mp være like sterk eller sterkere enn kontroll streken for at den skal være positiv? jeg har aldri merka eggløsning og heller ikke slimet så kan ikke kjenne det på kroppen heller.
tyr66 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 På el-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken står det på alle typene jeg har prøvd i hvertfall.
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, den er negativ. For at en EL-test skal være positiv skal utslaget være like sterkt som kontrollstreken. Men mange opplever at streken blir gradvis sterkere frem mot EL.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Streken på min test var skikkelig svak, men beviset ligger i vogga hehe :-) Jeg dro til legen med urinprøve for sikkerhetsskyld.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 HAHAHAHA, sorry trodde det var en graviditetstest.....litt fjern i dag ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå