Gå til innhold

ene streken på el testen svakere enn den andre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den negativ da?? i går var det ikke to streker, det er det nå men den er svak. skal ha el i dag om syklusen er normal...men det er den da tydeligvis ikke:( blir ga av dette jeg,skulle ønske jeg aldri begynte med disse testene. er andre på dib som har hatt selvom de ikke slo ut men tenker negativt om dette med meg selv:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om streken er svak eller sterk betyr ikke noe. Så lenge du ser to streker er den positiv. Venter du noen dager til blir den sansynligvis sterkere.

Gratulerer!

Skrevet

stemmer det at streken mp være like sterk eller sterkere enn kontroll streken for at den skal være positiv? jeg har aldri merka eggløsning og heller ikke slimet så kan ikke kjenne det på kroppen heller.

Skrevet

På el-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken står det på alle typene jeg har prøvd i hvertfall.

Skrevet

Ja, den er negativ. For at en EL-test skal være positiv skal utslaget være like sterkt som kontrollstreken.

Men mange opplever at streken blir gradvis sterkere frem mot EL.

Skrevet

Streken på min test var skikkelig svak, men beviset ligger i vogga hehe :-) Jeg dro til legen med urinprøve for sikkerhetsskyld.

Skrevet

HAHAHAHA, sorry trodde det var en graviditetstest.....litt fjern i dag ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...