Har en herlig gutt:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 jeg og min samboer har blitt enige om å flytte fra hverandre:( vi har selv blitt enige om at jeg skal ha hovedforeldreretten og at han skal ha han annenhver helg og en kveld i uka, er vel d som er vanlig?? men visst vi er enige selv må man igjennom mekling da får jeg søker på d jeg har rett på på nav?? huff mange spørsmål i forbindelse med noe slik, har en sønn på 21 mnd!
Tieran Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Så lenge man har barn sammen så skal man på mekling. Slik var de i hvert fall for rundt 8 år siden ;o) Men det går jo an å ta en telefon til nav for å høre om dere fortsatt er pålagt dette når dere allerede er enige.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 du får ikke dobbelbarnetrygd før dere har vært på mekling. resten av stønadene går på om dere har forsjellig bostedsadresse
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Du må igjennom mekling, meklingsattesten dere får der trenger du for å søke om stønader som du har krav på som aleneforsørger. Men er jo flott at dere har blitt enige=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå