Gå til innhold

TA DERE SAMMEN!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det gravide,mødre og prøvende??

Vi krangler om hvilken årsmodell som er riktig å få barn....

Det er vel ingen fasit på det, man får barn når man er klar for å få det og føler man kan gi ett barn det et barn trenger.. Da er det vel det samme om man er 16-22-30-40 eller 50år... Det er bare egoistisk av oss og tro vi er bedre egnet som mamma enn noen andre...

Man gjør det man kan med den situasjonen man er i...

TA DERE SAMMEN ALLE SAMMEN. HALLO LIKSOM, SE DERE SELV I SPEILET FØR DERE KLAGER ELLER FORTELLER HVA SOM ER RETT ELLER GALT!!!!!

Tenk på alle dem som ikke kan få barn de synes vi må være helt syke i hue eller ha en feil på hjernen en plass for å være så umennskelig mot hverandre. Vi burde være glade på hverandres vegne............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig, er HELT enig.

Skrevet

Ja det er så utrolig mye fokusering på dritt. Alle henger seg opp i alle andre og hva alle andre gjør hele tiden...grrr....

Å være gravid er jo nydelig ikke alle har det like litt men tenk på det vakkre barnet som kommer ut av det hele til slutt..

NYDELIG..:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Meget bra skrevet, har blitt litt bekymret over allt det rare noen blir veldig sinte over.

Tror det er en del som har veldig mye fritid:-)

Skrevet

ENDELIG noen som klarer å se forbi alder og forkuserer på resultatet:D

Nå ble jeg skikkelig glad. Skjønner ikke at folk gidder å sitte og bruke tid på å diskutere med hverandre om noe så uviktig! Glad det ikke bare er meg som syns det er teit:)

Skrevet

Hele poenget med krangleforumet, er vel at man skal få lov til å krangle og provosere litt? Få ut litt frustrasjon og hormoner, slik at det slipper å gå ut mannen hjemme..hehe.. De snille innleggene kan man jo spare til skravlesiden :)

Skrevet

Jeg er helt enig med HI. Veldig bra innlegg. Helt greit at dette er en krangleside, men noe så kjedelig å krangle om. Vitner om trangsynthet synes nå jeg. Det er heller ikke alle som bare kan hygge seg litt i sengen å dermed blir gravide. Noen kjemper i mange år sånn som meg og noen klarer det aldri. Så lenge vi menstruerer og er i stand til å bære fram barn så er det opp til hver enkelt når de vil begynne å prøve.

Ligger jo så mange historier bak.

Synes forøvrig kranglesiden er kjedelig. Er jo bare det samme kjedelige som går igjen.

• 4 uker senere...
Skrevet

syns det er utrolig mye fokus på unge mødre. jeg er helt enig, man er enten go eller dårlig mor, å det uavhengig av alderen. er trist at så mange ikke har troa på unge mødre

Skrevet

En ung mor fra 16-20 kan være like flink som en mor på 34-40år.

Jeg kan være enige at det er mange unge mødre som ikke skulle hatt unger, men det er også mange mødre på 34.40 år også som heller ikke skulle hatt unger.

Nå må dere ta dere sammen.

Det kan faktisk hende at en ung mor på 16-20 kan være bedere enn de på 34-40, og det kan være omvendt.

Så ingen er bedere enn noen andre, alle er like flinke på hver sin måte!!!

Skrevet

Så befriende sagt... Godt at noen beholder fokus, vi er vel alle de beste til å bedømme vår egen situasjon, samtidig gir livet oss noen sidespark som vi aldri kunne forutsett!

Jeg fikk mitt første barn som atten åring og venter nå mitt fente som 33 åring. Ser at det er fordeler og ulemper med alle valg!! Har etablert meg i boligmarkedet, tatt utdannelse og stridd endel underveis, men er i det store og det hele veldig fornøyd med hvordan livet mitt er blitt, og drister meg tilogmed til å påstå at jeg er en relativt god mamma!!

Har fire velfungerende flotte barn, og gleder meg enormt til å ta imot nummer fem i rekken med noen andre forutsetninger enn for femten år siden, men alt i alt ville jeg aldri valgt anderledes!

Lykke til alle vordende mødre, vi er heldige nok til å ta i mot barn i en del av verden hvor alle forutsetninger er tilstede for å gi dem en flott barndom, hva den enkelte av oss enn måtte mene det ligger i akkurat det! Nyt resten av svangerskapet, baby perioden og tiden som foreldre, den går uansett altfor fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...