gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 hun har ikke noe spesiell stil eller sånn... vil gi en ting i gave som hun husker å ha fått ved denne anledningen så fotpleie o.l. er utelukket... hva hadde dere gitt eller blitt glade for? noen tips til ting til huset jeg kan kjøpe? passer det med noen fine lykter/lysestaker e.l...
heiraa Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde blitt glad for ei flaske skikkelig god champagne, ev. rød- hvitvin, eller ei god ansiktsmaske feks.
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hva med skjerf og vanter, en stilig stor kopp og en søt te-krukke med te oppi.. Eller en fin diktbok om vennskap, et pledd og et par Ulvangsokker. Eller en fin lyslykt med høstlys inni og en bok. Eller noen fine telysestaker og en løper til bodet f.eks Vet ikke jeg, men dette er gaver jeg hadde blitt veldig glad for ihvertfall. Klem
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 så bra forslag!! da skal jeg se om jeg finner på noe koselig å gi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå