♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Slipper jubelen løs jeg nå!!! JAAAAA!!! testet to dager før tida, fikk skyggestrek på billigtest, kjøpte CB og fikk svak men tydeligere strek der! JIPPI:D Dæven helt skjelven enda jeg. Og tida går såååå sakte til gubben kommer hjem så jeg kan få delt det med han. Men ÅÅÅH så koselig dette blir!! Gleder meg til å gå gravid igjen, kjenne spark, komme på ultralyd, kanskje få vite kjønnet så vi kan begynne oppussing av barnerom, fortelle vesla at hun skal bli storesøster og lære henne å si at mamma har baby i magen- gleder meg til alt!! *snufs* gledestårer* noen forslag til hvordan jeg kan fortelle mannen min det?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 ååååå så gøøøøøy!!!! Gratulerer!! Du kjører til byen og kjøper "storesøster" t-skjorte til vesla, så ser du hvor lang tid det tar før mannen merker det:o) )
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 gratulerer så koselig!! husker den dagen jeg testet positivt ( 22 uker på vei nå) man svever hele dagen og er i helt sånn " jeg ER gravid humør" hehe jeg testet på morgenen og dro til byen og kjøpte smekker med I love Dad på og en søt liten body og et kort og pakket inn med graviditetstesten øverst... dro og gav han overraskelsen på jobben ble ikke mye effektiv jobbing resten av dagen på han nei... hehe... kom meldinger med " åh jeg skal jo bli pappa, det har enda ikke gått opp for meg " hele dagen
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 mm så mye koselig forslag her=)) Har også vurdert å teipe testen på baderomsspeilet eller noe. men da blir det kanskje en god stund til han ser det. teipe den på kjøleskapsdøra? vi har jo ei snuppe fra før storesøster t-skjorte var jo artig da;)
Tieran Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer:o) Du kan jo gå til innkjøp av nyfødt bleier og legge de i sengen hans.. Eller tegne en baby på magen din.. Eller handle inn en smokk og henge rundt halsen hans da han kommer hjem. Ellers er jeg enig i storesøster-tskjorte )
Dotten Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer så masse... Nå vet ikke jeg hvor gammel jenta di er, men klarer hun å si at hun skal bli storesøster da? Ev. at mamma har baby i magen? Overlate til henne å fortelle det liksom?? Lykke til!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 aha det var jo genialt da! hun er snart 2år og klarer det sikkert, men lurer på om hun da kommer til å fortsette å si det til alle? vi tenkte vi skulle vente litt med å si det til flere. men samtidig er et vennepar av oss gravide også så da akn vi jo evt skylde på at hun har lært det der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå