Gå til innhold

Julepakkeaksjonen på FB :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bli medlem i Julepakkeaksjonen 2008 gruppa på Facebook da jenter :-)

Der vil jeg etterhvert legge ut bilder og informasjon om årets julepakkeaksjon, og ikke glem å invitere venner og kjente!

Dette blir gøy!

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott tiltak. Vi har meldt oss på. Brenner jo litt ekstra for gatebarn i Romania jeg og vet det går til en god sak. Kan du sjekke om de kan ta med skoene ned? Har fremdeles de skoene vi snakket om i sommer liggende.

Skrevet

Skoene er helt klart med!!

Jeg kan ta dem imot her på Billingstad etterhvert tenker jeg, så lenge jeg får dem inn i bilen min hehe

 

Ta en titt inn på bildene på gruppa også, der ligger masse fine bilder fra tidligere julepakkeaksjoner. Får tårer i øynene av å se på dem og har såååååå lyst til å dra igjen selv.

Er en helt utrolig opplevelse å få være med på, men ikke så lett så lenge Camilla er så liten. Men når hun blir litt større så blir hun nok med hun også hehe

 

Skrevet

Dette er så bra, klart vi blir med! Mia og jeg er i full gang med å sortere og vaske. Det ser ut som vi får 8 pakker til Romania, og vi håper noen får glede av tingene som vi ikke har bruk for lengre (den store haugen min med klær til nestemann minka bare bittelitt, og vi kan jo faktisk bare kjøpe nytt, vi er jo ikke fremmede for shopping må vite hehe). Tenk at ting som ikke betyr noe for oss lengre kan bety alt for noe andre! Dette er faktisk årets viktigste julegave :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...