Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Bli medlem i Julepakkeaksjonen 2008 gruppa på Facebook da jenter :-) Der vil jeg etterhvert legge ut bilder og informasjon om årets julepakkeaksjon, og ikke glem å invitere venner og kjente! Dette blir gøy! Klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempeflott tiltak. Vi har meldt oss på. Brenner jo litt ekstra for gatebarn i Romania jeg og vet det går til en god sak. Kan du sjekke om de kan ta med skoene ned? Har fremdeles de skoene vi snakket om i sommer liggende.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Skoene er helt klart med!! Jeg kan ta dem imot her på Billingstad etterhvert tenker jeg, så lenge jeg får dem inn i bilen min hehe Ta en titt inn på bildene på gruppa også, der ligger masse fine bilder fra tidligere julepakkeaksjoner. Får tårer i øynene av å se på dem og har såååååå lyst til å dra igjen selv. Er en helt utrolig opplevelse å få være med på, men ikke så lett så lenge Camilla er så liten. Men når hun blir litt større så blir hun nok med hun også hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Dette er så bra, klart vi blir med! Mia og jeg er i full gang med å sortere og vaske. Det ser ut som vi får 8 pakker til Romania, og vi håper noen får glede av tingene som vi ikke har bruk for lengre (den store haugen min med klær til nestemann minka bare bittelitt, og vi kan jo faktisk bare kjøpe nytt, vi er jo ikke fremmede for shopping må vite hehe). Tenk at ting som ikke betyr noe for oss lengre kan bety alt for noe andre! Dette er faktisk årets viktigste julegave :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå