Reveenka Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 vi får kjørt oss no' inn i gamper... på jobben om dagen, så det er ikke mye overskudd til noe særlig annet enn å fyre på peisen og se over dagens aviser. Kommer sterkere tilbake senere c",) ps Karomamma - har ikke glemt deg; har bare ikke hatt overskuddet til å sette meg ned og begynne å ordne enda!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke slite seg ut da!!! Håper det roer seg etterhvert. Og at det er flyttingen som gjør at dere får kjørt dere og ikke masse syke mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå