Snuppisa Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Det er mye rart en kan bekymre seg for...Jeg er normalt sett en frysepinn, men da jeg var gravid forrige gang var jeg for første gang varm (som de fleste gravide jo er). Denne gangen derimot syns jeg at jeg fryser like mye som ellers. Spesielt på kveldene føler jeg meg kald, så da tar jeg gjerne er varm dusj. Jeg er i min niende uke, og er i fin form. Så da blir jeg nesten litt bekymret, redd for at noe har gått galt. Vil derfor sette pris på andres erfaringer:-)
våken_om_natta Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Du sier at du er i niende uke, og jeg kan skrive under på at så tidlig i begge svangerskapene mine, har jeg holdt på å fryse ihjel. Tror det er ganske vanlig så tidlig. Det snudde da jeg var ca halvveis. Da ble jeg varmere. Så du trenger nok ikke være redd bare pga dette. :-)
Gjest thricane Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 jeg fryser faktisk mer nå enn ellers, er i uke 8 nå. er også avhengig av en varm dusj om kvelden... sånn var jeg første gangen også, hvis jeg først begynner å fryse, får jeg ikke varmen igjen. jeg burde flyttet til spania eller noe... hehe
Snuppisa Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for svar:-) Jeg vet at det egentlig er helt tullete å bekymre seg over det pga dette, og jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det før i går da ei venninne kommenterte at det var merkelig at jeg fryser sånn... Når du sier det var det kanskje senere i svangerskapet jeg var så varm sist også, husker jeg større mage da...
Katsi Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er også frysen nå i graviditeten, til vanlig også da. Sitter under teppe hver kveld, gjorde det itl og med flere ganger i sommer...
1974 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er frysepinn og er i uke 13. Vært det hele tiden. Blir nok anderledes seinere i svangerskapet.
Ayka 09+13+14 Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var selv en "ispinne" Før jeg ble gravid...nå er det 10ganger værre! Fryser t.o.m når jeg er varm! La meg her en kveld og FRØYS virkelig mye...men jeg var varm på utsiden,og kald inni,liksom En helt merkelig følelse... Så du er nok ikke den eneste som er kald,nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå