Gå til innhold

Ella eller Milla? :o) u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker begge godt:) Men Ava og Ella var jo utrolig søtt da;)

Skrevet

Hadde det vore Mille, så hadde det vore favoritt. Men Sidan det ikkje er med, så er Ella favoritten.

 

Likte ikkje den a-endinga på Milla.

Skrevet

Synes begge er fine....klarer ikke å velge.

Skrevet

ella. synes milla er litt "kjendisnavn"; både mona grudt og elin tvedt har valgt det navnet.

Skrevet

Ella. Milla er for meg et kallenavn, og litt rart på en voksen dame.

Skrevet

Ella, liker ikke Milla og Ella passer bedre til Ava.

Skrevet

Ella. Sterkere enn Milla og mere navn i mine øyne.

Skrevet

Milla liker jeg best!

 

(Men Ella er fint, det også.)

Skrevet

Takker for svar ;o)

 

Synes også Ava og Ella klinger fint, men synes Milla er utrolig pent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...