KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Liker begge godt:) Men Ava og Ella var jo utrolig søtt da;)
Sjokoladekaka Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Hadde det vore Mille, så hadde det vore favoritt. Men Sidan det ikkje er med, så er Ella favoritten. Likte ikkje den a-endinga på Milla.
Norwegian by injection Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Synes begge er fine....klarer ikke å velge.
tertilus Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 ella. synes milla er litt "kjendisnavn"; både mona grudt og elin tvedt har valgt det navnet.
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Ella. Milla er for meg et kallenavn, og litt rart på en voksen dame.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 Synes også at Ava og Ella klinger veldig bra sammen!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 Ella, liker ikke Milla og Ella passer bedre til Ava.
digger Skrevet 20. oktober 2008 #21 Skrevet 20. oktober 2008 Ella. Sterkere enn Milla og mere navn i mine øyne.
prebs Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 Milla liker jeg best! (Men Ella er fint, det også.)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #25 Skrevet 20. oktober 2008 Takker for svar ;o) Synes også Ava og Ella klinger fint, men synes Milla er utrolig pent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå