sjokoBolla Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 til jente to år. Hun har jo allt, og det er så vanskelig å finne noe å ønske seg til jul. Noen som har tips ???
Oi ..! Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Det kommer jo an på hvor mye dere har tenkt å legge i gaven ... Vi hadde kjøpt så mye ulltøy og brukt masse penger på det i fjor, så da fikk gutten vår "bare" en liten tromme til rundt en hundrelapp. (Han blir forøvrig to i februar.) I år skal vi kjøpe ordentlig gitar, for han er veldig glad i instrumenter, og særlig liker han å spille gitar sammen med pappaen. Så, tja, hva skal du kjøpe til jenta deres? Instrumenter? Egen lenestol? saccosekk? Klatrevegg? Gyngehest? Baller til å fylle opp i lekegrinda med og lage ballbinge? Muighetene er mange
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ååh, ballbinge var en god ide... Hvor får man tak i sånne baller?
Oi ..! Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 ... og så leste jeg innlegget ditt en gang til og skjønte at det først og fremst er julegavetips til å gi andre du trenger. Da blir kanskje ovennevnte tips litt dyre? Hva med Sing Song-kort? Eller billedlotto? Bøker?
Oi ..! Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Du får kjøpt dem på bl.a. Toys'r Us - vet ikke hvor du bor, men det er i hvert fall en slik butikk på Alna i Oslo. Men, uten at jeg skal si det sikkert, jeg mener å ha sett det på Brio-butikkene også ..? Husker ikke hvor mange baller det er i én pakke (rundt 100, tror jeg), men det koster omtrent en hundrelapp per pakke.
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Smykke er for mange "forbruksvare" i den alderen der. Hvis de er glade i å bruke det til vanlig, har det jo en tendens til å forsvinne i bhg etc. Perler; finnes i mange varianter både store og små. Tegnesaker. Den største julegaven for jenta mi da hun var 2,5år gammel var noe så enkelt som ei ega barnesaks! Slå den. Mamma som hadde kjøpt den snakket om det i mange år etterpå... Alle de dyre lekene hun fikk og det hun strålte mest over var ei lita saks til 15kroner. Små barn små gleder sier nå jeg!! (Må legge til at det var den som holdt lengst etterpå også. Kan ikke huske at hun gjekk lei, slik det er så lett å gjøre av de andre lekene!) Bøker! Gjerne med store fargesterke bilder og litt rim i. Ellet er fengende lett eventyr. Ole Jakop på Bytur eller Kardemommeby. Jeg jobber i lekebutikk og sliter skikkelig med å velge til alle barna i familien vår Duplo begynner også å bli en hit i alderen der!
sjokoBolla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Huff, ikke lett dette nei. Duplo har hun masse av, saks har hun, maleskrin, playdough, masse fargestifter, gyngehest, lekekjøkken...er medlem i bok-klubben så får nye bøker hver mnd....ullklær har vi nettopp kjøpt masse av så det trenger hun ikke heller.....hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå